کد خبر : ۲۲۷۷
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
ایرتویا شرایط فروش تویوتا پریوس2017 ساخت ژاپن را اعلام كرد.
به گزارش خودروكار، شرکت ایرتويا نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران در جدیدترین بخشنامه فروش خود مدل های 2017 خودروي دوستداران محیطزیست، تویوتا پریوس را اضافه نموده است.

در این بخشنامه مدل 2017  تیپ های  A و B  خودروی پریوس(ساخت ژاپن) با شرایط بسیار متنوع به صورت نقدی واقساطی در نظر گرفته شده که خریداران در صورت انتخاب شرایط اقساطی جهت خرید این خودرو می توانند از ۳ روش پرداخت به صورت اقساط 12، 18 و 24 ماهه با وام های خرید خودرو به ترتیب 62،50 و 70 میلیون تومان بهره مند شوند.

از جمله امکانات مشترک پریوس تیپ A و Bمی توان به سیستم تهویه اتوماتیک همراه با سنسور رطوبت، سیستم صوتی JBL  همراه با صفحه نمایشگر، بلوتوث،کروز کنترل، سيستم هوشمند ورود بدون كليد+ دكمه استارت، دوربین عقب، سنسور های پارک، سیستم هشدار دهنده فشار باد لاستیک ها، کیسه های هوابرای راننده، سرنشین جلو، جانبی سرنشینان جلو، پرده ای، زانویی راننده وسیستم های ترمز و پایداری پیشرفته از جمله ABS-EBD-BAS-TRC-VSC ... اشاره کرد.

هم اکنون با عرضه این خودرو توسط ایرتویا، علاقمندان می توانند مدل 2017 تيپ B و A پریوس را به صورت تحویل فوری به ترتیب با قیمت نهایی 149.500 و  146.500 میلیون تومان خریداری نمایند.

لازم به ذکر است مدل دیگری از پریوس تیپ B نیز با امکان انتخاب آپشن "نمایش اطلاعات برروی شیشه جلو (HUD)" نیز با قیمت نهایی 156.500در این بخشنامه موجود است.

خريداران در کنار گارانتی ۵ سال یا ۱۵۰هزارکیلومتر خودروی پریوس که این گارانتی شامل کلیه قطعات وتجهیزات خودرو ( به غیر از قطعات مصرفی) ازقبیل موتور،گیربکس و ... می شود، به عنوان هدیه ویژه گارانتی ۷ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر را نیز برای تعویض باتری ولتاژ بالای سیستم هیبرید (HV) در نظر گرفته است.

مجوز ورود به طرح ترافیک از مزایای دارندگان خودروی پریوس است. با پیگیری های شرکت ایرتویا و همکاری معاونت حمل و نقل شهرداری تهران، مقرر گردید تمامی دارندگان خودروهای پریوس با توجه به آلایندگی بسیار کم این خودرو، پس از ثبت نام رایگان آرم طرح ترافیک، بدون هیچ محدودیتی امکان تردد در محدوده های طرح ترافیک را دارا باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش محصولات تویوتا و لکسوس اینجا کلیک نمایید.



انتهاي پيام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران