کد خبر : ۲۴۳۵
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
خودروی خوش چهره میتسوبیشی ASX نیوفیس در شرکت آرین موتور رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، غلامرضا مزینانی مدیر فروش آرین موتور در مراسم رونمایی ASX نیو فیس با بین اینکه این خودرو از هفته آینده به بازار عرضه خواهد شد، گفت:‌ قیمت این محصول 171 میلیون و 900 هزار تومان خواهد بود و در تغییرات ظاهری و آپشن های این خودرو تمام سلایق مخاطب لحاظ شده است.


او ادامه داد:‌ برای شروع مدل فول آپشن عرضه خواهد شد، همچنین شرایط فروش اقساطی با ۱۲ قسط  بدون بهره برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

مزینانی درباره زمان تحویل این محصول، بیان کرد: خودروها در سری اول که قبلا ثبت نام شده بودند در اواخر آذر و اوایل دی تحویل مشتریان می شود و ثبت نام های جدید که از یکشنبه هفته آینده شروع می شود، اواخر بهمن تحویل داده خواهند شد.

مدیر فروش آرین موتور ادامه داد: مشتریانی که قبلا ثبت نام کرده بودند با همان قیمت قبلی خودرو تحویل خواهند گرفت و افرادی که از روز یکشنبه ثبت نام می کنند باید خودرو را با قیمت 171 میلیون و 900 خریداری کنند.

او در پاسخ به سوال خبرنگار خودروکار مبنی بر تفاوت آپشن های خودروهای عرضه شده در ایران با کشورهای دیگر گفت:‌ این خودرو با تمام آپشنهای موجود سفارش گذاری و در بازار ایران عرضه خواهد شد و تقریبا تمام آپشن های کاربردی و مورد علاقه مشتریان ایرانی را دارد.

گفتنی است در این مراسم علی شکوهی مدیر بازاریابی و فروش گروه آرین با اشاره به برنامه ریزی های این شرکت برای عرضه موفق ASX در بازار ایران، تصریح کرد:‌ ما برای فروش این خودرو حدود ۱۰ درصد خودروهای کراس اور بازار را هدفگذاری کردیم و قطعات یدکی این خودرو قبل از ورود به بازار تامین و ذخیره شده است.

او خاطر نشان کرد: قبل از ورود این محصول به بازار ما تمام قطعات یدکی مورد نیاز را سفارش گذاری و ذخیره کردیم تا مشتریان این محصول کمترین مشکل را برای تامین قطعات یدکی این خودرو نداشته باشند.

شکوهی در مورد افزایش نمایندگی های خدمکات پس از فروش آرین موتور در ساسر کشور گفت: 8 نمایندگی خدمات پس از فروش به شبکه ما اضافه شده است و شمار نمایندگی های ما در ساسر کشور به 30 مرکز رسید که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته باز هم بر تعداد این مراکز برای خدمات رسانی بهتر به مشتریان افزوده می شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران