کد خبر : ۲۵۸۱
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
رئیس انجمن صنفی امداد خودرو کشور؛
رییس انجمن صنفی امداد گران خودرو:شش هزار مرکز با سه هزار نفر پرسنل آماده خدمات رسانی به انواع خودرو های داخلی و خارجی هستند.
به گزارش خودروکار، سید مهدی حسینی رئیس انجمن صنفی امداد خودروهای کشور در نشست خبری به منظور تشریح آخرین وضعیت امدادگران خودرو اظهار داشت: از 20 هزار موقعیت یاب در نظر گرفته شده بیش از دو هزار دستگاه تحویل شده است.

وی همچنین اذعان داشت:یکی از بیشترین شکایات مردم تخلفات امدادگران و یدک کشان متفرقه بود که با آنها برخورد لازم صورت گرفت.

حسینی تصریح کرد: این افراد مشکلات جزئی خودرو خود را در محل رفع نکرده و به بهانه‌های مختلف خودرو را به پارکینگ یا تعمیرگاه های مشخصی منتقل می کردند تا ضمن دریافت هزینه حمل و نقل بیشتر، مشکلات خودرو را بزرگتر جلوه داده و از انجام تعمیرات نیز هزینه بیشتری دریافت کنند.

رییس انجمن صنفی امداد گران خودرو با اشاره به تشکیل تعاونی امدادگران خودرویی اظهار داشت: به منطور جلوگیری از هرگونه تخلفی،  تعاونی متشکل از امدادگران تشکیل شد تا ضمن شناسایی دقیق افراد و صدور کارت های معتبر ، آرم هایی برای خودرو های امدادی طراحی شد تا مردم از صحت اصل بودن خدمات اطمینان حاصل کنند.

حسینی در خصوص تعداد گروه های امدادی فعال در مناطق شهری و برون شهری، گفت: شش هزار مرکز با سه هزار نفر پرسنل آماده خدمات رسانی به انواع خودرو های داخلی و خارجی هستند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چگونه به خودرو های وارداتی و خارجی که نیازمند تکنولوژی های روز و دانش فنی بالا هستند، خدمات رسانی صورت می گیرد، گفت: رشته امداد خودرو سال گذشته به ثبت رسیده است که تعمیرکاران معمولی تنها با قبولی در امتحان ورودی مدرک درجه دو و با سپری کردن دوران آموزشی در مقاطع بالاتر مدرک درجه یک را دریافت می کنند.

رییس انجمن صنفی امدادگران خودرو در پایان با اشاره به راه اندازی مرکز تماس امداد گران خودرو اظهار داشت: شماره تماس 193 برای تماس با مرکز امداد فراهم شده و امکان دسترسی در سطح کشور فراهم شده است.



منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران