کد خبر : ۲۷۲۷
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
جنرال موتورز ماه آینده به منظور کاهش موجودی خودروهای دپو شده در پارکینگ واسطه های فروش این شرکت، پنج کارخانه را به طور موقت تعطیل خواهد کرد.

به گزارش خودروکار، سخنگوی جنرال موتورز اظهار کرد این کارخانه‌ها با روی آوردن بازار به سوی مدلهای شاسی بلند و پیکاپ، به مدت یک تا سه هفته تعطیل خواهند شد. در مدت مذکور بیش از ۱۰ هزار کارگر جنرال موتورز بیکار خواهند بود.

کارخانه دیترویت همترامک و کارخانه مونتاژ فیرفکس در کانزاس سیتی کانزاس هر یک به مدت سه هفته و کارخانه لانسینگ میشیگان به مدت دو هفته تعطیل خواهد بود. کارخانه‌ها در لورداستون اوهایو و باولینگ گرین کنتاکی هر یک به مدت یک هفته تعطیل می شوند.

این کارخانه‌ها بیشتر مدلهای مورد عرضه از سوی جنرال موتورز شامل شورولت کروز، کامارو، کوروت، مالیبو، ولت و ایمپالا، کادیلاک CT۶، CTS و بوئیک لاکراس را تولید می کنند.

در روند فروش کنونی، واسطه‌های فروش جنرال موتورز به اندازه کافی مدل مالیبو در انبار دارند که برای فروش ۸۴ روز کافی است. همچنین موجودی کاماروس برای تامین فروش ۱۷۷ روز کافی است در حالیکه خودروسازان تمایل دارند به اندازه تامین ۶۰ روز فروش در انبارهایشان موجودی داشته باشند.

شاسی بلند و پیکاپ‌ها ماه گذشته ۶۲ درصد از کل خودروهایی که در آمریکا فروخته شدند را تشکیل دادند که رکورد بالایی بود.

بر اساس گزارش آسوشیتدپرس، خریداران عمدتا تمایل دارند شاسی بلند خریداری کنند و قیمت ارزان بنزین هم به فروش این مدلها کمک کرده است با اینهمه شاسی بلندها در پنج سال گذشته از نظر مصرف بنزین، بهینگی بیشتری پیدا کرده اند.

خودروهای دپو شده جنرال موتورز در پارکینگ واسطه‌های فروش در پایان نوامبر به ۸۷۴ هزار و ۱۶۲ دستگاه رسید که ۲۶.۵ درصد بالاتر از مدت مشابه سال گذشته بود.


منبع: ایسنا

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران