کد خبر : ۲۷۶۰
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
به وجود آمدن برند شمشیر ژاپنی به ما تصویری از فکری که در پشت پرده خلقت شرکت "Universal Japanese Motorcycle" بوده است، می دهد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، قبل از به وجود آمدن این کمپانی، عموما طراحی های مختلفی از کشور چین قرض گرفته می شد.
اما پس از مدتی آن ها به نقطه ای رسیدند که تصمیم گرفتند طراحی خودشان را محک بزنند و برای اولین بار کمپانی های معروف هوندا"، "یاماها" و "سوزوکی" در آنجا متولد شدند. آن ها به وسیله روش ها و استراتژی های بسیار مناسب توانستند تا خودشان را به دنیا معرفی کنند.

 هوندا توانست بخش جدیدی را در بازار آمریکا به وجود بیاورد با این شعار تبلیغاتی: "شما بهترین افراد را سوار بر هوندا خواهید دید."



آن ها این برند ها را از شرکتی هایی کوچک تبدیل به یکی از بزرگ ترین برند های موتورسیکلت کردند که شروع به تولید موتورسیکلت های قلدری همچون هارلی دیویدسون کردند و به همین وسیله چیزی حدود 1.5 میلیون نفر از جمعیت آمریکا به عضوی از خانواده این کمپانی ها شدند.

حدود 2.3 این جمعیت کسانی بودند که خواهان موتورسیکلت هایی با حجم موتور و وزن کمتر بودند، که این شرکت ها به خوبی توانسته بود نیازشان را بر طرف کند.

این موتورسیکلت های سبک و کوچک کار خود را از دسته 100 سی سی شروع کردند که شرکت های یاماها، هوندا و سوزوکی تعداد بی شماری از آن ها را در آسیا به فروش رساند.

همچنین هوندا بعد از سال 1965 شروع به تولید مدل CB450 کرد. این موتورسیکلت آن قدر قدرت داشت که توانست یک حریف جدی برای کمپانی های آمریکایی و بریتانیایی باشد و توجه جهانیان را به خود جلب کرد.

مازیار جعفریه
منبع: silodrome.com
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران