کد خبر : ۲۸۱۸
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
خودروکار گزارش می‌دهد
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران سطح رضایتمندی مشتریان خودروهای سواری از خدمات پس از فروش را بررسی کرده که ایرتویا نماینده رسمی محصولات تویوتا در ایران بیشترین امتیاز را از آن خود کرده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در گزارش اخیر خود به وضعیت رضایتمندی مشتریان از فرآیند خدمات پس از فروش خودروهای سواری در شش ماهه ابتدای سالجاری پرداخته است. 

در این گزارش سازمان بررسی کننده 22 شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش به خودروهای سواری را مورد بررسی قرار داده که این تعداد شرکت را در دو دسته بندی شرکت‌های با بیش از 10 نمایندگی و شرکت‌های کمتر از 10 نمایندگی مورد بررسی قرار داده که از میان 22 شرکت 13 شرکت در رده شرکت‌هایی که با بیش از 10 نمایندگی فعالیت می‌کنند قرار گرفته‌اند.

در این دسته بندی میانگین رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش خودروهای سواری 691 امتیاز از 1000 امتیاز اعلام شده که هفت شرکت توانسته‌اند بیش از امتیاز میانگین، امتیاز از آن خود کنند که از این هفت شرکت، سه شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش به خودروهای ژاپنی هستند.

بررسی‌ها نشان از آن دارد که ایرتویا نماینده رسمی ارائه دهنده خدمات پس از فروش شرکت ژاپنی تویوتا در ایران از هزار امتیاز 767 امتیاز را از آن خود گرفته و این در حالی است که بر اساس شاخص، ایرتویا از پنج ستاره کیفیت، چهار ستاره را از آن خود کرده است.

این شرکت نماینده تویوتا ژاپن با کسب بیشترین امتیاز از مشتریان خود توانسته در صدر جدول سطح رضایتمندی قرار بگیرد و نکته قابل توجه آن است که ایرتویا در ایران دارای بیش از 10 نمایندگی استاندارد در کلاس جهانی است.


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران