کد خبر : ۲۹۳۳
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴
مشتریان تیگو5 جدید می توانند با پرداخت 40 درصد قیمت خودرو و پرداخت مبلغ 10 درصد قیمت برای دو ماه بعد از تسهیلات 50 میلیونی با باز پرداخت های گوناگون برای خرید این شاسی بلند بهره مند شوند.
به گزارش خودروکار، همزمان با آغاز معرفی مدل  فیس لیفت خودروی چری تیگو5 توسط شرکت مدیران خودرو که یکسال پس از عرضه آن به بازار صورت پذیرفت شرایط فروش ویژه این محصول نیز توسط شرکت مدیران خودرو اعلام شد.

تیگو5 جدید با 22 تغییر ظاهری و 13 تغییر در آپشن ها  به بازار معرفی شده که از جمله آپشن های جدید آن می توان به صندلی های گرمکن- باز و بست شدن برقی آینه های جانبی همراه با گرمکن-سیستم اندازه گیری فشار باد تایرها و مانیتور 8 اینچی جدید و همچنین چراغهای زیبای LED  و چراغ رانندگی در روز اشاره کرد.

ارائه تسهیلات ویژه، برای  شاسی بلند جدید چری (+عکس)

چری تیگو5 در طول 1 سال حضور در بازار ایران به دلیل موفقیت در ارزیابی کیفی ISQI به عنوان بهترین شاسی بلند تا 100 میلیون تولید داخلی، 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی و همچنین امکانات رفاهی و ایمنی و خدمات پس از فروش مناسب توانسته است فروش مناسبی را تجربه کند.

مشتریان تیگو5 می توانند با پرداخت 40 درصد قیمت خودرو و پرداخت مبلغ 10 درصد قیمت برای دو ماه بعد از تسهیلات 50 میلیونی با باز پرداخت های گوناگون برای خرید این شاسی بلند بهره مند شوند.

علاقمندان برای اطلاعات بیشتر در خصوص خودروی تیگو5 جدید می توانند به سایت www.cheryco.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران