کد خبر : ۲۹۶۰
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
اکثر فراری‌هایی که تا کنون در جهان به فروش رسیده‌اند، قرمز رنگ بوده‌اند. در واقع ۳۰۲ دستگاه از ۳۴۹ فراری تولیدی در جهان به رنگ قرمز هستند که نام جهانی آن روسوکورسا است.
به گزارش خودروکار، این رنگ قرمز بیشتر برای خودروهای مسابقه‌ای مورد استفاده قرار می گیرد. ۸ دستگاه از این خودروها نیز در رنگی با نام بین‌المللی روسوبارچتا که قرمزی تیره‌تر از اولیست ساخته شده‌اند.

تنها دو مدل از این فراری F50 در رنگ مشکی به آمریکا ارسال شده‌اند. یکی از این فراری‌های مشکی پیشتر تصادف کرده است. هرچند این خودرو قابل تعمیر است اما تنها یک مدل از این فراری‌های مشکی سالم و آسیب ندیده باقی مانده است.

به جز مسئله رنگ این فراری از همان عناصر مکانیکی 349 دستگاه دیگر بهره می‌برد. این خودرو یه یک موتور 4.7 لیتری V12 با 520 اسب‌بخار مجهز است. یک سامانه انتقال قدرت 6 سرعته نیز با موتور هماهنگ شده است. شاسی و بدنه فیبر کربنی نیز از مشخصه‌های این خودرو است. این خودرو در 3.6 لیتر به شتاب صفر تا 100 کیلومتر رسیده و با بیشینه سرعت 321 کیلومتر به حرکت خود ادامه می‌دهد.

با وجود بیش کارکرد بیش از 2000 مایل انتظار می‌رود این خودروی منحصر به فرد در حراجی آریزونا در هفته‌های آینده بین 3 تا 3.5 میلیون دلار فروش رود. این عدد با توجه به قیمت روز دلار در کشور حدود 14 میلیارد تومان برآورد می‌شود.


منبع: عصر ایران

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران