کد خبر : ۲۹۸۶
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
کمپانی سوزوکی سرانجام مدل 2017 Suzuki Swift را به صورت رسمی معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خودروکار،سر انجام پس از منتشر شدن عکس های پنهانی از این مدل کمپانی سوزوکی، خود این کمپانی از مدل سوئیفت 2017 که با پیشرانه ی جدید به بازار عرضه خواهد شد، رونمایی کرد.



هنوز جزئیات زیادی پیرامون این خودرو منتشر نشده است اما  گفته شده که  در سوئیفت 2017 ، هفت  گزینه ی سخت افزاری مختلف و همچنین سه گزینه ی پیشرانه  در دسترس خواهد بود. در کنار گزینه ی موتور چهار سیلندری با حجم 1.2 لیتر، ورژن هیبریدی نیز در دسترس خواهد بود. گزینه ی موتور  1.0 لیتری دارای منبع تغذیه ی توربو نیز مجددا با آرم  RSt به بازار خواهد آمد.



ورژن هیبریدی، از جعبه دنده ی اتوماتیک از نوع CVT  بهره خواهد برد اما مدل استاندارد سوزوکی سوئیفت 2017 که با پیشرانه ی 1.2 لیتری عرضه خواهد شد دارای جعیه دنده ی 5 سرعته ی دستی است. همچنین گزینه های  تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل نیز برای علاقه مندان به این خودرو به بازار های خودرو خواهد آمد.



مدل توربو 2017 Suzuki Swift فقط با گزینه ی جعبه دنده ی اتوماتیک 6 سرعته و  به صورت دیفرانسیل جلو به فروش خواهد رسید.



فروش مدل جدید 2017 Suzuki Swift در ژاپن از تاریخ  4 ژانویه  سال جدید میلادی  آغاز خواهد شد و همچنین فروش آن در اروپا  در ماه  مارس 2017 همزمان با نمایشگاه بین المللی اتوموبیل  ژنو 2017  تحقق خواهد پیوست. 

منبع: otohaber.com.tr
ترجمان: فاضل سوری

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران