کد خبر : ۳۰
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
با گسترش همکاری هاي تكنولوژيكي بین ایران و اتریش؛
موافقت نامه همكاري هاي مشترك بين شركت ISQI و شرکت ALTRAN CONCEPT کشور اتريش در سفر مديرعامل و اعضاي هيات مديره شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران به اتريش منعقد گرديد.
به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، به نقل از روابط عمومی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، این تفاهم نامه در راستاي همكاري هاي دو شركت در زمينه فني و مهندسي به منظور ارتقا سطح ايمني خودروها و قطعات توليدي و همچنين انجام فعاليت هاي مشترك در زمينه تست و بازرسي از كيفيت و تعيين سطح ايمني خودروها است.

شركت ALTRAN كه به عنوان يكي از بزرگترين شركتهاي ارائه كننده خدمات مهندسي در زمينه توسعه محصولات، طراحي و عيب يابي سيستمهاي ايمني، كنترلي و هوشمند خودروها فعاليت مينمايد در حال حاضر به شركتهايي نظير BMW, RENAULT NISSAN, FIAT, VALEO و VOLVO خدمات ارائه مي کند.

لازم به ذکر است شركت ALTRAN  داري مجموعه آزماشگاهي مجهزي جهت تست خودرو هست و قابليت انجام تمامي تست هاي EURO NCAP را دارد.

از سرفصلهاي اساسي همكاري هاي دو شركت ارزيابي سطح ايمني خودروها و مشاوره در راستاي ارتقا آن است.

شايان ذكر است در جريان بازديد مديرعامل شركت ISQI از آزمايشگاه هاي تست CRASH شركت آلترن يكي از خودروهاي با پلتفرم قديمي( كه نظاير آن در حال توليد در كشور مي باشد) مورد تست مخرب قرار گرفت كه نتايج آزمون بيانگر تفاوتهاي اساسي در ايمني خودروهاي با پلتفرم جديد و نسل قديم پلتفرمهاي مورد استفاده در كشور است.

گفتني است با توجه به آمار بالاي تعداد كشته شدگان تصادفات در كشور لزوم توجه جدي به مساله ايمني خودرو ها از اولويت هاي صنايع خودروسازي و نظام ايمني كشورخواهد بود.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران