کد خبر : ۳۰۱۵
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
بیشترین نارضایتی مردم از کیفیت خودروهای سواری مربوط به پایین بودن کیفیت قطعات به کار رفته در تولید این محصولات است.
به گزارش خودروکار، چندی پیش گزارش ارزیابی صورت گرفته در زمینه تعداد عیوب مشاهده شده در خودروهای سواری در سه ماهه اول مالکیت از سوی مصرف‌کنندگان، منتشر شد.

براساس نتایج این ارزیابی که از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران صورت گرفته است، بیشترین نارضایتی مردم از کیفیت خودروهای سواری مربوط به پایین بودن کیفیت قطعات به کار رفته در تولید این محصولات است.

بر این اساس حدود ۵۰ درصد عیوب مشاهده شده در خودروهای سواری در سه ماهه اول مالکیت از سوی مصرف‌کنندگان، مربوط به قطعات به کار رفته در تولید خودرو بوده که یکی از مهمترین این مشکلات نیز معیوب بودن قطعات موتور خودرو بوده است.

همچنین ۳۰ درصد عیوب مشاهده شده از سوی مصرف‌کنندگان مربوط به وضعیت بدنه و مونتاژ این محصولات بوده که بیشترین مشکل در این حوزه نیز رگلاژ نبودن درب خودروها بوده است.

به اعتقاد مصرف‌کنندگان خودرو که در این ارزیابی مورد سوال قرار گرفته‌اند ۲۰ درصد از عیوب خودروهای سواری نیز مربوط به طراحی خودرو به‌ویژه مصرف بالای سوخت بوده است.


منبع: ایسنا

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران