کد خبر : ۳۰۲۲
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
کمپانی تویوتا این غول اتوموبیل ساز ژاپنی با برند تجاری آلمانی بی ام دبلیو در برخی از بخش ها در حال مشارکت و همکاری است. این در حالی است که نسل جدید تویوتا کرولا با سورپرایزی بزرگ نیز در حال آماده سازی خود برای رویارویی با دوست دارانش است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، تویوتا کرولا که در ترکیه تولید می شود سرانجام قبل از اتمام سال 2016 میلادی تصاویر نسل جدید خود را منتشر ساخت. براساس  شنیده ها به احتمال زیاد در نسل جدید تویوتا کرولا از پیشرانه های کمپانی بی ام دبلیو استفاده خواهد شد. اما هنوز مشخص نشده است که کدام پیشرانه در زیر کاپوت کرولا 2017  جای خواهد گرفت.



مدل کورولا از کمپانی تویوتا که در حال حاضر به عنوان پر فروش ترین خودرو در جهان شناخته می شود در سال 2013 میلادی بود که یک نسل دیگر ارتقا یافت و اکنون نسلی جدید از تویوتا کرولا  با سورپرایزی بزرگ در راه است. تا کنون یازده نسل از این خودروی محبوب تولید شده است.



تویوتا کرولا جدید از معماری جدید تویوتا تحت نام TNGA  که مخفف عبارتی با مضمون  معماری جدید جهانی تویوتا است بهره خواهد برد.



لازم به ذکر است که تویوتا کورولا (Toyota Corolla)  نام مجموعه‌ای از خودروهای کامپکت است که در 1966 میلادی توسط تویوتا معرفی شد و همچنان نیز تولید می‌شود. تویوتا کورولا پرفروش‌ترین خودروی جهان است. تا ژوئیه ی  2013 میلادی بیش ار 40 میلیون عدد از این خودرو به فروش رفته بوده است.


مترجم خودروکار : فاضل سوری
منبع: Otohaber.com.tr

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران