کد خبر : ۳۱۴۱
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
کمپانی ولوو سازنده ی خودرو های ممتاز و مرغوب، در سری جدید خودروهای 90 seriesخود گزینه ی نرم افزار ارتباطات پیشرو شرکت مایکروسافت تحت نام « اسکایپ برای کسب و کار» را قرار خواهد داد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، کمپانی ولوو در صورت عملی کردن این طرح بر روی خودرو های خود به اولین کمپانی ای تبدیل خواهد شد که  از نرم افزار ارتباطات پیشرو اسکایپ در داخل خودرو های خود استفاده می کند.



آندرس تیلمان میکیِه ویچز، نایب ‌رئیس بخش ارتباط با مصرف‌کنندگان ولوو در این باره چین می گوید :« این اتفاق بر سر همگی ما آمده است که هنگام رانندگی و سوار بر خودرو، برای ارتباط و اتصال به کنفرانسی تلفنی در تکاپو باشیم و در لحظه ‌ای که سعی در اتصال به کنفرانس تلفنی داریم، رمز ورود به حساب کاربری مان یادمان رفته باشد و در رانندگی کردن مان خلل ایجاد شده باشد.

 با این اوصاف استفاده از تلفن همراه و دردسر های همیشگی آن مانع از تمرکز راننده روی رانندگی می شود، درحالی که حواس راننده بایستی به جاده باشد. حال با اضافه شدن نرم افزار ارتباطات پیشرو اسکایپ برای مقاصد تجاری در خودروها، همه‌ این مشکلات به کنار خواهد رفت.

نرم افزار ارتباطات پیشرو اسکایپ از زمان آغاز به کار خود، در سراسر دنیا توسط میلیون ها انسان مورد استفاده قرار می گیرد. و در آینده ی بسی نزدیک بر روی صفحه اکران های عریض خودروهای سری 90 کمپانی ولوو نیز جهت رفاه حال رانندگان و بالا بردن سطح امنیت حین رانندگی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

منبع:otohaber.com.tr
ترجمان: فاضل سوری
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران