کد خبر : ۳۱۸
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
سانگ یانگ رکستون ۲۰۱۷ که در حال حاضر تست های نهایی خود را در پوشش استتار در جنوب اروپا پشت سر میگذارد . این خودرو به زودی در نمایشگاه پاریس رسما رونمایی خواهد شد.
به گزارش خودروکار، البته مدلی که از این اس یو وی بزرگ در پاریس به نمایش گذاشته میشود نمونه پیش تولید رکستون بوده و قرار است نمونه نهایی تولید در نمایشگاه ژنو در مارس ۲۰۱۷ ارائه شود.
سانگ یانگ رکستون جدید

تصاویر جاسوسی تایید میکند که رکستون جدید از فرمی جعبه ای شکل و ساختار متداول SUV ها برخوردار است. علی رغم استتار سنگینی که روی آن صورت گرفته، اما باز مشخص است که طراحی آن الهام گرفته از کانسپت Liv-1 میباشد که در ۲۰۱۴ برای اولین بار به نمایش درآمد.

کانسپت Liv-1 میباشد که در 2014 برای اولین بار به نمایش درآمد

کانسپت Liv-1 میباشد که در ۲۰۱۴ برای اولین بار به نمایش درآمد

در داخل این خودروی چهار چرخ متحرک داشبوردی جدید، برگرفته از تیوولی به چشم میخورد و از جدیدترین سیستم ارتباط سرگرمی سانگ یانگ استفاده شده است. در زیر کاپوت یکی از دو موتور ۲٫۲ لیتری دیزل توربو یا ۲ لیتری بنزنی توربو نصب خواهد شد.

سانگ یانگ رکستون جدید

فناوری های کمک رانندگی جدید نیز در رکستون جدید بکار گرفته شده است که از آن جمله میتوان به هشدار رانندگی بین خطوط و ترمز خودکار اضطراری اشاره کرد. این اس یو وی که در ابعادی مشابه رنج روور خواهد بود، با آغاز عرضه خود در بهار آینده با قیمتی کمتر از ۳۰ هزار پوند میتواند رقیبی برای هیوندای سانتافه باشد.

سانگ یانگ رکستون جدید

نسخه پیکاپ اس یو وی جدید در سال ۲۰۱۸ برای رقابت با فورد رنجر و تویوتا هایلوکس به بازار عرضه میشود. این محصول با دو فاصله متفاوت بین محورها و در محفظه بار کوچک تر و بزرگ تر با پیشرانه ای مشابه با رکستون اس یو وی تولید خواهد شد.



منبع: autocar 


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران