کد خبر : ۳۱۹۷
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
جلسه هماهنگی اعضای شورای سیاستگذاری چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو روز چهارشنبه 15 دی ماه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیران ارشد صنعت خودر کشور و مدیرعامل ISQI برگزار شد.
به گزارش خودروکار، به نقل از روابط عمومی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران؛ در این جلسه وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه در همایش خودرو باید بر بهبود فرآیند خدمات پس از فروش تمرکز شود، عنوان کرد: بحث خدمات جدیدی که من بعد واحدهای خدمات پس از فروش خودرو در صدد ارائه آن هستند می‌بایست در این همایش و نمایشگاه جانبی آن به نمایش عمومی گذاشته شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بهتر از فرایند پذیرش تا ترخیص خودرو در نمایشگاه جانبی همایش صنعت خودرو نمایش داده شود، تأکید کرد؛ همچنین از اقشار مختلف مردمی به ویژه دانش آموزان، دانشجویان، اساتید دانشگاه و آحاد مردم که بالغ بر 24 میلیون نفر در کشور با احتساب موتورسیکلت، با این محصولات این صنعت سر و کار دارند، تبلیغات لازم برای حضور در نمایشگاه جانبی همایش بین المللی مذکور به انجام رسد.

در ادامه هر کدام از اعضای شورای سیاستگذاری برگزاری چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو ضمن تشریح اقدامات انجام شده به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود نموده‌اند. اهم موضوعات مطروحه در این نشست برگزاری همایش توسط  کمیته‌های علمی، اجرایی، اطلاع‌رسانی و بین المللی خواهد بود که تاکنون از 1600 نفر دعوت به عمل آمده است.

گفتنی است چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو روزهای 24 و 25 بهمن ماه در سالن مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران