کد خبر : ۳۲۱۶
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
این امر می تواند برای همه اتفاق بیافتد. آیا شما می توانید ماشین خود را به جذاب ترین شکل ممکن به نمایش بگذارید؟
به گزارش خبرنگار خودروکار،ما اینجا چند راه کار موثر برای فروش ماشین خود با بالاترین قیمت را به شما می آموزیم ماشین خود را به جذاب ترین شکل ممکن به نمایش بگذارید.



قیمت خودرو را تخمین بزنید
برای شروع، شما در مرحله اول نیاز دارید که بدانید ماشین شما چقدر ارزش دارد. حدس و گمان فایده ندارد و شما باید تحقیقاتی دقیق در این زمینه انجام دهید. سال تولید، مدل ماشین و کارکرد از مهم ترین عوامل برای قیمت گذاری ماشین است. عواملی مثل تعداد مالکین خودرو و تصادفات نیز بر قیمت آن تاثیر گذارهستند. گزینه هایی مانند صندلی های چرم، سیستم رهیاب،  سانروف می تواند موجب افزایش این قیمت شود.

مرتب کردن برگه ها و سند ها
جمع آوری برگه های معاینه فنی و همچنین تاریخچه تعمیرات ماشین، صداقت شما را به خریداران ثابت می کند. به این وسیله شما نشان می دهید که چیزی برای پنهان کردن ندارید و به خریداران اطمینان بیشتری می دهید. اگر برگه و یا سندی دارید که نشان دهنده تعویض روغن خودرو یا از این قبیل چیز هاست، آن ها را به ترتیب زمانی مرتب کنید.

خودرو خود را به خوبی تمیز کنید
ارزشمند ترین خودرو های دست دوم آن هایی هستند که به خوبی از آن ها مراقبت شده و تمیز هستند، پس به خوبی بیرون و داخل خودرو خود را بشویید. شاید شما به کف پوش های قدیمی و یا بو های نا مطبوع درون ماشین خود توجه نکنید اما این عوامل می توانند موجب دل زدگی یک خریدار بالقوه شود.

از خودرو خود عکس هایی با کیفیت بگیرید
عکس های با کیفیت یکی از مهمتریم عوامل برای فروش آنلاین خودرو شما است. خود را جای خریدارد بگذارید. دوست دارید چه چیزی ببینید؟ اگر شما گوشی های همراه جدید دارید که می تواند عکس هایی با رزولوشن بالا بگیرد، این تمام چیزی است که شما نیاز دارید.

هنگامی که خودرو را تمیز کردید، مکانی مناسب برای عکاسی از خودرو خود پیدا کنید. به دلیل مشکلات دوربین ها برای تنظیم نور مستقیم خودرشید، روز های ابری و صبح زود بهترین زمان برای عکاسی است. از زوایای مختلف بیرون و دورن ماشین عکس بگیرید تا خریدار بتواند به خوبی همه قسمت های ماشین را ببیند.

همانند یک حرفه ای مذاکره کنیداکنون که یک نفر مایل به خرید خودرو شماست به دیدن آن از نزدیک تمایل دارد. قبل از این که اجازه دهید کسی به خودرو شما نزدیک شود،  شما باید پایین ترین قیمت مورد قبولتان را برای خود تعیین کنید. این گونه اگر به شما قیمتی پیشنهد شد می توانید سریع تصمیم بگیرید و از تلف شدن وقت جلوگیری کنید.

با دانستن حداقل قیمت، شما می توانید خریدارانی که قیمتی بالاتر از آن پیشنهاد داده اند را به ترتیب دسته بندی کنید.

مازیار جعفریه
منبع: Popular Mechanics
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران