کد خبر : ۳۲۶۹
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۶
در شرایطی که این روزها بازار واردات اتوبوس به کشور داغ است، یک شرکت بخش خصوصی دیگر نیز به جمع تولیدکنندگان این خودرو سنگین اضافه شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار،"رامک خودرو" که یکی از شرکت های بخش خصوصی کشور به شمار می رود و بیشتر در حوزه محصولات سواری فعال است، سودای تولید انبوه اتوبوس را در سر دارد.

طبق اعلام وب سایت دبیرخانه عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور، رامک خودرو شرکتی را با نام JIANGGXI KAMA BUSINESS BUS CO.LTD به ثبت رسانده که متعلق به چین بوده و قرار است در حوزه واردات اتوبوس به ایران فعالیت کند.

مطابق اعلام این وب سایت، این شرکت و طرف ایرانی اش قصد واردات محصولاتی از شرکت BONLUCK چین را دارند. این شرکت یکی از اتوبوس سازان بزرگ چین به شمار می رود که خودروهای جاری در مدلهای مختلف تولید می کند.

گفتنی است پیش تر نیز واردات اتوبوس به ایران از چین، انجام شده است، که در این مورد می توان به اتوبوس های وارداتی از سوی شهرداری تهران اشاره کرد. همچنین گفته می شود اتوبوس های روسی نیز در راه ایران بوده و قرار است در کنار چینی ها، خلاء های بازار داخل را رفع کنند.

هرچه هست، رامک خودرو نیز به جرگه وتولیدکنندگان اتوبوس پیوسته و طبق آنچه در وب سایت دبیرخانه عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور ثبت شده، اتوبوس هایی با مدل JXK6129 را می تواند وارد و یا تولید کند. این البته در حالی است که مجوز شرکت JIANGGXI KAMA BUSINESS BUS CO.LTD در تاریخ دوازدهم آبان ماه سال گذشته به ثبت رسیده و تا تاریخ 31 تیر ماه سال 98 اعتبار دارد.

ورود رامک خودرو به واردات اتوبوس در شرایطی است که این شرکت هم اکنون نمایندگی رسمی شرکت سانگ یانگ کره در ایران به شمار می رود و محصولاتی مانند اکتیون، کوراندو و تیوولی را به بازار کشور وارد می کند و توانسته در مدت کوتاهی برند جوندار کره ای در بازار ایران جا بیاندازد.


انتهای پیام/
برچسب ها: رامک خودرو ، اتوبوس
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران