کد خبر : ۳۲۸۰
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
از سوی ایرتویا؛
کراس اوور محبوب تویوتا، روفور مدل ۲۰۱۷ در شرایط جدید فروش ایرتویا به صورت تحویل فوری و با ۳ تیپ T2-G ، T3-V و T3-E که به لحاظ فنی و موتوری یکسان بوده و فقط از نظر آپشنی متفاوتند به چشم می خورد.
به گزارش خودروکار، تیپ فول روفور با امكانات كاملي نظير  سيستم تثبيت سرعت (كروز كنترل)، سيستم هوشمند ورود بدون كليد+ دكمه استارت، سيستم كنترل اتوماتيك سرعت در سر پائيني (DAC)، سيستم كنترل اتوماتيك سرعت در سر بالایی (HAC)، تنظيم چند حالته و برقي صندلي راننده، تودوزي چرم، آينه الكتروكروميك، سيستم صوتي با قابلیت پخشAM/FM/CD/USB/AUX/DVD ، نویگیشن، بلوتوث، صفحه نمایشگر، سيستم تهويه مطبوع اتوماتيك با قابليت تنظيم دوگانه دما براي سرنشينان جلو، سیستم تنظیم اتوماتیک نور چراغ های جلو (Auto leveling)، آینه های بغل تاشو برقی، سان روف، درب صندوق عقب هوشمند (باز شدن با كمک سنسور حركتی پا) و ... به فروش میرسد.

در شرایط فروش جدید ایرتویا، روفور مدل ۲۰۱۷ در ۳ تیپ با شروع قیمت از ۲۳۳ میلیون تومان (برای مدل پایه در این بخشنامه) و با تسهیلات تا سقف 105 میلیون تومان (برای مدل فول در این بخشنامه) قابل ارائه به خریداران عزیز می باشد.

لازم به ذکر است علاقه مندان عزیز در صورت خرید نقدی هر کدام از ۳ تیپ موجود روفور ۲۰۱۷ می توانند از هدیه ویژه ۱ سال بیمه بدنه رایگان بهره مند شوند.

همچنین شرایط اقساطی متنوعی نیز در این بخشنامه به شکل 12، 18 و ۲۴ ماهه برای هر ۳ تیپ خودروی روفور ۲۰۱۷ در نظر گرفته شده است.

از دیگر موارد موجود در این بخشنامه، شرایط فروش جدید خودروی ژاپنی پریوس تیپ T1 مدل ۲۰۱۷ می باشد که علاقه مندان عزیز در صورت خرید نقدی می توانند از تخفیف 3.5 میلیون تومان بهره مند شده و یا در صورت انتخاب شرایط فروش اقساطی با پیش پرداخت فقط 88 میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و اقساط 12 ماهه بدون کارمزد اقدام به خرید این خودرو نمایند.

لازم به ذکر است شرایط فروش دیگر تیپ های خودروی پریوس ۲۰۱۷ به قوت خود باقی است.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران