کد خبر : ۳۳۸۱
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
حدود 15 سال پیش نیسان به شروع موج تولید شاسی بلند های کوچک که امروزه بسیار فراگیر شده اند، کمک شایانی کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، هم اکنون نیسان جوک دیگر پر فروش ترین در کلاس خودش نیست اما این امر را ثابت کرد که مردم مایل هستند مزه یک شاسی بلند کوچک را حس کنند، حتی اگر دارای شکل ظاهری کمی عجیب باشد. برای سال 2017 نیسان قصد دارد توسط مدل جدید Rogue قلب بازار را هدف بگیرد و قدمی بزرگ در این زمینه بردارد.



جای تعجب نیست اگر این ماشین ظاهری آشنا دارد، آن هم به چند دلیل. در حالی که این یک مدل جدید است، ظاهری کاملا متفاوت ندارد. این مدل کاملا الهام گرفته از نیسان قشقایی است که از سال 2006 در حال تولید بود و آخرین مدل آن 3 سال پیش به بازار عرضه شد.

این خودرو که مشابه برادران بزرگترش به نظر می آید کمی کوچک تر از آن هاست. برعکس نیسان جوک که صندلی های عقب آن عملا غیر قابل استفاده هستند، نیسان Rogue   10 اینج از نظر طولی از مدل جوک طویل تر و 5 اینچ عریض تر است. این ماشین در حال حاظر از بسیاری از هم رده های خود مانند هوندا HR-V، شورولت Trax و جیپ Renegade بزرگ تر است.



حداقل طبق اطلاعاتی که تا کنون در دست ما است، این خودرو می تواند در خارج از شهر بسیار کارا باشد و از نظر پیشرانه تنها دارای یک گزینه است و آن هم یک موتور 2 لیتری بنزینی 4 سیلندر است که دارای سیستم تعلیق Xtronic CVT است. این خودرو دارای 141 اسب بخار قدرت است اما خوش آیند تر است اگر موتور 1.6 لیتری توربو 181 اسب بخاری جوک را قرض بگیرد. نسخه دو دیفرانسیل این خودرو نیز به عنوان یک آپشن ارائه می شود.



منبع: Forbes
مترجم خودروکار: مازیار جعفریه

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران