کد خبر : ۳۴۷۰
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
مدیران ارشد صنعت خودرو کشور روز چهارشنبه 22 دی ماه طی نشستی با مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، به بررسی نقاط قوت و چالش های بازار خودرو کشور پرداختند.
به گزارش خودروکار، منصور معظمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در این جلسه عنوان کرد: پس از برگزاری سومین همایش بین المللی صنعت خودرو با رویکرد جذب سرمایه گذاری خارجی و به کمک برجام تا کنون در زمینه مشارکت های بین المللی موفق عمل کرده ایم.

وی افزود: تا پایان سال نیز 5 قرارداد جدید در این زمینه منعقد خواهد شد که تا کنون 3 قرارداد نهایی شده است و 2 قرارداد در مرحله مذاکره است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ابراز داشت: گزارش های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران حاکی از آن است بیشترین نارضایتی مردم از عیوب خودروها در سه ماهه اول مالکیت آن است که هر چند شرایط رو به بهبود می باشد اما هنوز با نرم جهانی فاصله دارد.

وی با اشاره به روند بهبودی که در صنعت خدمات پس از فروش کشور وجود دارد، افزود: دومین مورد نارضایتی مردم در صنعت خودرو از بحث خدمات پس از فروش است که البته این صنعت در کشور ما رو به بهبود است.

معظمی ابراز امیدواری کرد که با برگزاری چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو میزان مشارکت های بین المللی این صنعت افزایش یابد و ادامه داد: خودروسازان مطمئن باشند که با ایجاد مشارکت های بین المللی می توان بازارهای خارجی را نیز به دست آورد.

وی گفت: یکی از نتایج این همایش باید ایجاد وفاق نظری برای توسعه صنعت خودرو بین تمامی دست اندرکاران آن با در نظرگرفتن منفعت تمامی ذینفعان باشد که مهمترین ذینفع این صنعت مردم هستند.



انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران