کد خبر : ۳۵۲۸
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
خودرو دنا پلاس جدید با تغییراتی در ظاهر و مشخصات فنی درحالی رونمایی شد که هنوز قیمت رسمی برای این خودرو اعلام نشده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، ایران خودرو با هدف ارتقا محصولات خود دنا پلاس را با امکانات جدید و تغییراتی در ظاهر و موتور خودرو رونمایی کرد.

در همین رابطه کیوان وزیری، قائم مقام معاونت طراحی و توسعه محصول ایران خودرو در نشست معرفی دنا پلاس با اشاره به طراحی دنا پلاس توسط کارشناسان و متخصصان ایران خودرو گفت: طراحی این محصول توسط مهندسان داخلی انجام شد اما در ساخت ماشین آلات مورد نیاز خط جدید تولید از همکاری شرکتهای بین المللی بهره بردیم.

وی ادامه داد: اجرای پروژه دنا پلاس 14 ماه زمان برد و در این پروژه ایران خودرو حدود 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام داد.

قائم مقام معاونت طراحی و توسعه محصول ایران خودرو با اشاره به امکانات و تجهیزات دنا پلاس گفت: این محصول دارای امکاناتی است که برای اولین بار در یک خودروی تولید داخل وجود دارد و از این میان می توان به کیسه های جانبی، سان روف، دوربین دید عقب، سیستم چند رسانه ای جدید و چراغ دید در روز اشاره کرد.

لازم به ذکر است که طراحی داخلی و بیرونی دناپلاس در خطوط روی گلگیر و درها، چراغها نسبت به مدل قبلی این خودرو متفاوت تر و زیباتر شده است.

همچنین برای این خودرو هنوز قیمت رسمی اعلام نشده و حال باید دید با اضافه شدن امکانات جدید، این خودرو با چه قیمتی روانه بازار خواهد شد.

دنا پلاس را بیشتر بشناسید + تصاویر
دنا پلاس را بیشتر بشناسید + تصاویر
دنا پلاس را بیشتر بشناسید + تصاویر



انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران