کد خبر : ۳۵۲۹
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
پژو 207 صندوقدار در نیمه نخست سال 96 با صرف 10 ماه زمان برای طراحی به بازار عرضه خواهد شد و هنوز قیمت رسمی برای آن تعیین نشده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، چندی پیش خبر تولید پژو 207 آی صندوقدار در راستای تنوع بخشی به محصولات و عرضه مدل‌های جدید مطرح شد تا اینکه مسئولان زمان دقیق رونمایی از این خودرو را اعلام کردند.

در همین راستا کیوان وزیری، قائم مقام معاونت طراحی و توسعه محصول ایران خودرو در نشست طراحی نخستین پژو 207 آی صندوقدار، در ایران گفت: طراحی محصولات جدید از اهداف راهبردی گروه صنعتی ایران خودرو به می آید و در همین راستا دو محصول 207 آی صندوقدار و دنا پلاس برای عرضه در بازار مهیا می شوند.

وی ادامه داد: طراحی پژو 207 آی صندوقدار در مرکز طراحی و توسعه محصولات جدید ایران خودرو با صرف 10 ماه زمان و حدود 500 میلیارد ریال هزینه انجام شد و در نیمه نخست سال 96 هم به بازر عرضه خواهد شد.

این خودرو تقریبا با همان مشخصات فنی 207 تولید شده و تنها در ظاهر آن تغییراتی ایجاد شده و مشخصات فنی تغییری نکرده است.

207 صندوقدار را بیشتر بشناسید

پژو 207 صندوقدار به گونه ای طراحی شده که دارای حجم موتور 1.6 ليتری بوده و از 4 سیلندر به همراه 16 سوپاپ بهره می‌گیرد.

207 صندوقدار را بیشتر بشناسید
این خودرو با قدرت 105 اسب بخار در 5800 دور بر دقیقه، حداقل 142 نیوتون متر گشتاور را در 4000 دور در دقیقه را تولید می‌کند.
207 صندوقدار را بیشتر بشناسید

قیمت پژو 207 صندوق دار تا لحظه نگارش این گزارش هنوز به شکل رسمی اعلام نشده است و حال باید دید برای آن چه قیمتی درنظر گرفته می‌شود.

207 صندوقدار را بیشتر بشناسید


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران