کد خبر : ۳۵۴۷
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
مدیرعامل مدیران خودرو در حاشیه رونمایی خودروی ام وی ام ایکس ۲۲ از یک نسخه خوب برای درمان بازار دست دوم های این شرکت خبر داد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، ژانگ مدیرعامل چینی شرکت MVM، در جمع خبرنگاران در رابطه با بازار دست دوم محصولات این شرکت، اظهار کرد: هر برندی زمانی که وارد بازار می شود دچار چنین مشکلاتی همپون شرایط نامتناسب بازار دست دوم می شود، اما رفته رفته با پذیرش بیشتر برند در بازار این موضوع حل می شود.

وی افزود: شرکت مدیران خودرو برای رفع مشکلات بازار دست دوم محصولات MVM و چری در حال راه اندازی وب سایت بازار دست دوم ها بوده و برنامه های جدیدی برای تغییر شرایط بازار دست دوم های این محصولات صورت گرفته است.

مدیرعامل چینی شرکت مدیران خودرو خاطرنشان کرد: بعد از راه اندازی وب سایت و پایه ریزی برنامه های پیش رو قطعا شرایط بازار دست دوم محصولات این شرکت تغییر خواهد کرد.
ژانگ بیان کرد: فارغ از تمام موارد مطرح شده ذهنیت و قدرت برند تاثیرگذارترین موضوع در بازار دست دوم ها است.

وی در رابطه با تاثیر شرایط فروش خودروهای صفر کیلومتر بر بازار خودروهای دست دوم، تاکید کرد: بررسی بازار در دوسال گذشته نشان از آن دارد که شرایط فروش نسبت به گذشته سخت و سخت تر شده و با وجود سخت شدن شرایط فروش، رشد فروش وجود داشته و موضوع نشان از آن دارد که اعتماد مشتری نسبت به برند مدیران خودرو بیشتر از گذشته شده است.

ژانگ با بیان اینکه تولیدات MVM و چری تمام در ایران تولید می شود، گفت: کارخانه شرکت در ایران دارای تکنولوژی به روز است و نباید از کلمه خودروی چینی برای این محصولات استفاده کرد.

وی افزود: در حال حاضر فاز دوم کارخانه در بم با آخرین تکنولوژی در حال راه اندازی است و بسیاری از قطعات در کارخانه ایران تولید می شود.

مدیرعامل چینی شرکت مدیران خودرو خاطرنشان کرد: حدود یکماه دیگر خودرو جدیدی از سوی شرکت در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی خواهد شد که این خودرو در کلاس خودروهای لاکچری سدان خواهد بود و از آخرین تکنولوژی روز چری بهره خواهد بود.

 همچنین ژانگ از رونمایی خودرو شاسی بلند X55 در اواخر سال 2017 میلادی خبر داد و گفت: در سال 2016 شرکت در زمینه فروش و ارائه خدمات پس از فروش نسبت به سال مابقبل پیشرفت قابل توجهی داشته و رشد 38.5 درصدی را به ثبت رسانده است.

وی در رابطه با میزان فروش جدیدترین محصول این شرکت پیش بینی کرد، این محصول پرفروش ترین محصول MVM خواهد بود و از سوی دیگر رشد قابل توجه شاسی بلندها  در سطح جهانی و داخلی در سال 2017 را متصور شد.

مدیرعامل چینی شرکت مدیران خودرو در رابطه با اهداف صادراتی شرکت گفت: شرکت با توجه به راه اندازی فاز کارخانه شرایط قابل قبولی برای صادرات محصولات خود دار، اما صادرات از ایران منوط به قیمت تمام شده و شرایط دولت ایران دارد.

در این نشست خبری اکبری مدیر بازاریابی مدیران خودرو، در رابطه با عرضه به موقع محصول جدید این شرکت تاکید کرد: سیاست کلی شرکت در عرضه این محصول فروش نقدی و پیش فروش اقساطی است که سعی بر آن است تا قبل از تعطیلات سال آینده بخش عمده تقاضا ها پاسخ داده شود.

وی افزود: تحویل محصولات پیش فروش از زمان ثبت نام 3 ماه خواهد بود و تحویل ها به فروردین، اردیبهشت و خرداد ختم خواهد شد.

در انتها توفیق آذر مدیر خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو، در رابطه با تامین قطعات و خدمات پس از فروش جدیدترین محصول این شرکت، گفت: برنامه های لازم از حدود 2 ماه گذشته در رابطه با ارائه خدمات پس از فروش آغاز شده و حدود 95 درصد قطعات تامین شده است و قبل از تحویل اولین خودرو قطعات در 3 بسته خاص در اختیار نمایندگی ها قرار داده خواهد شد.

وی بیان کرد: طبق استانداردها تمام نمایندگی ها باید امداد خودرو داشته باشند و در حال حاضر از میان 130 نمایندگی 80 نمایندگی مجهز به امداد خودرو بوده و متوسط زمان حضور امدادخودرو بر محل خودرو به 45 دقیقه کاهش یافته و امید است با تجهیز تمام نمایندگی به امداد خودرو این زمان کاهش یابد.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران