کد خبر : ۳۵۴۹
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
دالاس پرفورمنس خدمات پس از فروشش را برای این خودرو و به مدت 2 سال و در طول مسافت 38 هزار کیلومتر ارائه خواهد کرد.
به گزارش خودروکار، اگرچه آئودی R8 مدل 2017 در نسخه V10 پلاس، شبیه دیگر ساخته‌های این برند تجاری به نظر می رسد، اما بسیار قدرتمندتر است و می‌تواند یک بوگاتی ویرون را شرمنده سازد.

به نقل از "کاراسکوپ"، این آئودی R8 V10 از دو موتور توربوشارژ بهره می برند که به خوبی ارتقاء یافته‌اند. از طرفی سرسیلندرهای موتور نیز مورد بازنگری قرار گرفته و اصلاح شده‌اند.

این آئودی بوگاتی ویرون را شرمنده خواهد کرد

این خودرو به واسطه یک موتور 5.2 لیتری توربو V10، در مدل بنزینی 1250 اسب بخار و با با سوخت ماشینی اکتان 1100 اسب بخار خروجی دارد که تقریبا دو برابر یک مدل معمولی و تقویت نشده از این خودرو است. تیونر این خودرو که "دالاس پرفورمنس" نام دارد، موتور خودرو را در جایگاه بالاتر و ارتفاع بیشتری قرار داده است. دالاس پرفورمنس خدمات پس از فروشش را برای این خودرو و به مدت 2 سال و در طول مسافت 38 هزار کیلومتر ارائه خواهد کرد.

این آئودی بوگاتی ویرون را شرمنده خواهد کرد

این آئودی بوگاتی ویرون را شرمنده خواهد کرد

نسخه "پلاس" معمولی از این خودروبا موتور 5.2 لیتری V-10 قدرتی برابر ۶۱۰ اسب‌بخار را به همراه گشتاور ۵۶۰ نیوتن‌متر در ۶۵۰۰ دور بر دقیقه را تولید می‌کند. این در حالی است که نسخه معمولی V-10 خروجی‌ای برابر ۵۴۰ اسب‌بخار و ۵۴۰ نیوتن‌متر دارد.

این آئودی بوگاتی ویرون را شرمنده خواهد کرد



منبع: عصر ایران

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران