کد خبر : ۳۵۶۳
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
آرین موتور اعلام کرد
بر اساس اعلام آرین موتور، نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن، مدل جدید شاسی بلند محبوب، اوتلندر تیپ 5 به زودی به بازار ایران عرضه می شود.
به گزارش خودروکار، اوتلندر تیپ 5 دارای آپشن های رفاهی و ایمنی جدیدی  از جمله گرمکن فرمان، ترمز دستی برقی، Auto Hold، دوربین 360 درجه (چهار عدد دوربین در جلو ،عقب و کنار) ، هشت عدد سنسور پارک در جلو و عقب و مه شکن های فول LED است.



همچنین در داخل اتاق نیز تغییراتی در جهت رفاه علاقه مندان ایجاد شده است از جمله فضا سازی های جدید و کنسول وسط جدید با روکش مشکی پیانویی که دکمه قفل دیفرانسیل و Auto Hold  را در بر می گیرد.



آرین موتور، اوتلندر جدید تیپ 5 را با قیمت 218.800.000 تومان و زمان تحویل 30 روزه به فروش می رساند که در روش خرید نقدی، علاقه مندان این برند اصیل ژاپنی می توانند از 4 درصد تخفیف ویژه بهره برده و در روش خرید اقساطی امکان بازپرداخت واحد 790 میلیون ریالی، در دوره 12 ماهه بدون بهره و 24 ماهه با بهره وجود دارد.



علاقه مندان  جهت اطلاع از شرایط فروش این خودرو و سایر خودروهای میتسوبیشی به وب سایت شرکت آرین موتور ، نماینده رسمی میتسوبیشی ژاپن ، به آدرس: http://arian-motor.com/fa/

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران