کد خبر : ۳۶۴۱
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
یکی از نکات جالب در این خودرو قرار گرفتن در حالت استاندارد مانند یک خودروی معمولی و ورود به حالت سرعت مانند یک خودروی مسابقه است.
به گزارش خودروکار، اگر از سرعت و شتاب و بالا در زمان کم صحبت کنیم، حتما پای ابرخودروها به می‌آید. کمتر کسی از یک خودروی کوچک یا بزرگ معمولی انتظار دارد که در کمتر از چند ثانیه به شتاب صفر تا 100 برسد. به خصوص اگر این خودرو الکتریکی نیز باشد.


به نقل از "تاپ‌گیر"، این خودرو با بیشینه سرعت 250 کیلومتر بر ساعت به حرکت خود ادامه می‌دهد که ممکن است امر فوق‌العاده‌ای به نظر نرسد، اما شتاب‌گیری این خودرو در کمتر از 2.1 ثانیه آن را ارزشمند کرده است. این شتاب‌گیری مدیون گشتاور 995 نیوتن‌متری و خروجی 778 اسب‌بخاری است. البته نباید کاهش وزن خودرو را در عامل شتاب گیری سریع نادیده گرفت. وزن تسلای مسابقه‌ای مدل S حدود 500 کیلوگرم کاهش یافته است.

صفر تا صد تسلا در 2.1 ثانیه

در این کاهش وزن بخشی از عناصر داخلی حذف شده‌اند. فرمان با تنظیمات سرعتی ساخته  شده و سامانه‌های خنک‌کننده و تعلیقی در زیر آن تعبیه شده است.

باله‌های بزرگ عقب با تنظیمات DTM نیز روی پنل عقب بدنه نصب شده است که با توجه به سرعت در حالات متفاوت قرار می‌گیرد.

صفر تا صد تسلا در 2.1 ثانیه

یکی از نکات جالب در این خودرو قرار گرفتن در حالت استاندارد مانند یک خودروی معمولی و ورود به حالت سرعت مانند یک خودروی مسابقه است.

در این خودرو سامانه ایرودینامیکی تقویت شده و فنربندی جدید تسلا GT مدل S را به یک مسابقه‌ای تمام عیار تبدیل کرده است.

صفر تا صد تسلا در 2.1 ثانیه

فصل اول مسابقات خودروهای الکتریکی شامل 7 مسابقه در مشهور‌ترین پیست های اروپاست که شامل نوربرگرینگ، پاول ریکارد و بارسلونا میشود. تسلا نیز قصد دارد با تمام قوا در این مسابقات ظاهر شود.

با وجود این قدرت و سرعت بالا، نسخه مسابقه ای تسلا مدل اس تنها برای رقابت طراحی شده و نباید منتظر ورود آن به بازار خودروها باشید.

صفر تا صد تسلا در 2.1 ثانیه


منبع: عصر ایران

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران