کد خبر : ۳۶۶۲
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
خودرو جدید ولوو که قرار از تا ماه آوریل امسال به بازار بیاید در چین ساخته خواهد شد و هیبریدی است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، سری 90 این خودروساز سوئدی، مانند XC90 و S90 طرفداران بسیار زیادی داشته است و ما در انتظار محصولات فوق العاده بسیار بیشتری از این کمپانی هستیم. ولوو به دنبال تولید و ارائه یک مدل جمع و جور تر از مدل XC90، یعنی XC40 است که سال گذشته مدل مفهومی آن به نمایش گذاشته شد و تقریبا برای تولید انبوه آماده است.

به گفته مجله "Autoguide" سری اول این مدل ابتدا در نمایشگاه خودرو شانگهای چین برگذار می شود و سپس در اوایل سال 2018 به بازار آمریکای شمالی فرستاده می شود. این ماشین بر پایه شاسی جدید این کمپانی ساخته شده است که همچنین مدل های "Lynk" و "Co 01" کمپانی جیلی هم دارای همین شاسی مشابه هستند.انتظار می رود که هر دوی این خودرو ها در یک کارخانه مونتاژ مشابه ساخته شوند.





هنگامی که سال پیش کمپانی ولوو این مدل مفهومی را به نمایش گذاشت، قول این را داد که این خودرو در 2 مدل هیبریدی و بنزینی عرضه خواهد شد. Autoguide پیش بینی می کند که این خودرو دارای پیشرانه های 1.5 لیتری سه سیلندر، 2 لیتری 4 سیلندر و چند مدل مختلف هیبریدی خواهد بود. این مدل همانند XC90 به احتمال زیاد دیفرانسیل جلو خواهد بود اما گزینه 2 دیفرانسیل آن هم در لیست فروش قرار خواهد گرفت.

این ماشین با رقبایی همچون آئودی Q3، بی ام دبلیو X1 و مرسدس بنز GLA که در این کلاس بسیار محبوب هستند، سر و کار دارد. این کمپانی همچنین قصد دارد تا مدل هاچبک V40 و سدان S40 را وارد بازار رقابت کند.

مدل XC90 این کمپانی که در میان هم رده هایش بسیار محبوب است اما باید منتظر باشیم را ببینیم آیا برادر کوچک تر او هم می تواند چنین محبوبیتی کسب کند یا نه.


مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: Road & Track

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران