کد خبر : ۳۷۸۷
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
آنها خودرویی را ساماندهی کردند که تاچر را به شکلی مخفیانه تا محل اقامت نخست‌وزیری در 40 کیلومتری مرکز لندن حمل کند. بنابراین وی می توانست در جلسات تمرینی قبل از رویداد شرکت کند.
به گزارش خودروکار، آنها خودرویی را ساماندهی کردند که تاچر را به شکلی مخفیانه تا محل اقامت نخست‌وزیری در 40 کیلومتری مرکز لندن حمل کند. بنابراین وی می توانست در جلسات تمرینی قبل از رویداد شرکت کند.

به نقل از تلگراف، همکاران و مشاوران تاچر همواره نگران بودند که تاچر در آزمایش‌های عمومی رانندگی در سال 1986 دچار تصادف شود. قرار بود در آن سال این برنامه به صورت عمومی و در برابر دوربین‌ها اجرا شود.

به همین دلیل آنها خودرویی را ساماندهی کردند که تاچر را به شکلی مخفیانه تا محل اقامت نخست‌وزیری در 40 کیلومتری مرکز لندن حمل کند. بنابراین وی می توانست در جلسات تمرینی قبل از رویداد شرکت کند.

رانندگی ضعیف قدرتمندترین زن جهان

خاطرات شخصی مارگارت تاچر تائید می‌کند که وی  شخصا با شرکت در تست رانندگی با گل سرسبد روور در سری 800 موافق بوده است. اگرچه مشاوران تاچر این موضوع را یک وجهه اعتباری عالی برای این رویداد عنوان کردند، اما نگران انجام این تست به ویژه مانور معکوس در برابر دوربین‌ها بودند.

رانندگی ضعیف قدرتمندترین زن جهان


رانندگی ضعیف قدرتمندترین زن جهان



منبع: عصر ایران

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران