کد خبر : ۳۸۱۴
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
خبر ها از احتمال منتفی شدن برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو استانبول حکایت دارد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، این نمایشگاه که می تواند نقش مهمی در  صنعت خودروی ترکیه داشته باشد پس از انصراف یکی پس از دیگری غول های خودرو ساز دنیا از حضور در این نمایشگاه ، در شرف  لغو قرار دارد و زمزمه هایی ازعدم برگزاری آن به گوش می رسد، چرا که تعداد کمپانی های انصرافی از حضور در این نمایشگاه، از 16 کمپانی، به 20 کمپانی رسیده است.

پیش از این شرکت نکردن  کمپانی های  بوگاتی، پورشه، فولکس واگن، آئودی، اشکودا، سئات، بنتلی، لامبورگینی، سیتروئن، دی اس، سابورا، اینفینیتی، کیا، سوزوکی، مزدا و ولوو  در این نمایشگاه  مشخص شده  بود . اکنون نیز  کمپانی های لند روور، مینی، جگوار و فورد نیز از تصمیم خود برای شرکت نکردن در این نمایشگاه خبر داده اند. بدین ترتیب تعداد کمپانی های انصرافی از این نمایشگاه به 20 کمپانی رسیده است.

نمایشگاه بین المللی اتوموبیل استانبول  قرار است  از تاریخ 21 لغایت 30 آوریل در شهر استانبول برگزار شود. ولی اکنون با مشاهده ی انصراف کمپانی های معروف دنیای خودرو از حضور در این نمایشگاه، سخن از لغو قریب الوقوع این نمایشگاه به میان آمده است.

حال باید منتظر نشست و دید که آیا مسئولان برگزاری نمایشگاه و مهم تر از همه اسپانسر های نمایشگاه چه تصمیمی در این باره اتخاذ خواهند کرد.



منبع: otohaber.com.tr
مترجم خودروکار: فاضل سوری

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران