کد خبر : ۳۸۸۸
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
برخلاف گمانه زنی ها نمایشگاه خودروی استانبول 2017 برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، مسئولان برگزاری نمایشگاه خودرو استانبول با معرفی رسمی و انتشار پوستر نمایشگاه استانبول، سرانجام به شایعات و گمانه زنی ها پیرامون عدم برگزاری نمایشگاه امسال خاتمه دادند.

این در حالی است که تا چند روز پیش در پی انصراف یکی پس از دیگری کمپانی های معروف دنیای خودرو از حضور در نمایشگاه امسال، از احتمال لغو قریب الوقوع نمایشگاه خودروی امسال سخن به میان آمده بود.

شمار کمپانی های معروفی که عدم حضور خود در این نمایشگاه اعلام کرده اند، به 20 کمپانی رسیده است که ازآنها می توان به کمپانی های  بوگاتی، پورشه، فولکس واگن، آئودی، لامبورگینی، سیتروئن ، کیا، سوزوکی، مزدا، ولوو ، لند روور، مینی، جگوار و فورد اشاره کرد.

علی رغم انصراف غول های صنعت خودروی جهان از حضور در نمایشگاه استانبول، با منتشر شدن پوستر رسمی از این نمایشگاه، رسما به شایعات پیرامون عدم برگزاری آن پایان داده شد و شمارش معکوس تا آغاز به کار نمایشگاه خودروی استانبول آغاز شده است.

نمایشگاه خودروی استانبول 2017 با شعار « از نزدیک نظاره گر آینده باشید»، از تاریخ 21 لغایت 30 آوریل در شهر استانبول و در محل نمایشگاه TÜYAP واقع در  بیلیک دوزو (در منطقه ی اروپایی استانبول) برگزار  خواهد شد.


 و در ادامه تصویری از پوستر رسمی نمایشگاه امسال:




مترجم خودروکار: فاضل سوری

منبع: otohaber.com.tr



انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران