کد خبر : ۳۹۰۸
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
بر‌خلاف اعتبار بیش از حدی که به قابل اطمینان بودن خودرو های آلمانی می دهند، مجله Automobile درباره 100 مدل از خودرو هایی که در فرانسه به فروش می رسد نظرسنجی موشکافانه ای در رابطه با قابل اطمینان بودن آن ها انجام داده است که معیار آن خسارت ها، تعداد فراخوان ها، گزارش خرابی ها و ... است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، آیا خودرو های آلمانی آنقدر هم که می گویند قابل اطمینان هستند؟ بر خلاف اعتبار بیش از حدی که به قابل اطمینان بودن خودرو های آلمانی می دهند، مجله Automobile درباره 100 مدل از خودرو هایی که در فرانسه به فروش می رسد نظرسنجی موشکافانه ای در رابطه با قابل اطمینان بودن آن ها انجام داده است که معیار آن خسارت ها، تعداد فراخوان ها، گزارش خرابی ها و ... است.


در این لیست خودرو ب ام و X3 در میان 23 شاسی بلند موجود در لیست رتبه 21 ام را به خودش اختصاص داد. این خودرو از 20 امتیاز توانست نمره 13.5 را به خود اختصاص دهد. رنو Kadjar (امتیاز 17.5)، پژو 2008 (امتیاز 17) و داسیا Duster (امتیاز 14.5) عملکرد بهتری نسبت به X3 دارند. مشکلات موتور، کمک فنر های سر و صدا دار و چند مورد دیگر از جمله نقطه ضعف های این خودرو محسوب می شود.


مرسدس بنز کلاس B در جایگاه نه چندان جالب سیزدهم

این خودرو در میان 14 خودرو هم رده خود جایگاه سیزدهم را کسب کرد. همچنین امتیاز این خودرو 13 از 20 است. همانند اپل Meriva از مشکلات این خودرو می توان به نا کارآمدی Start و Stop ضعیف بودن جعبه دنده دو کلاچه شاره کرد.

 این دو خودرو از رقبای همچون تویوتا پریوس (19.5 از 20)، سیتروئن C3 Picasso (17) و رنو Espace (15.5) ضعیف تر عمل کرده است. همچنین مرسدس بنز کلاس C و بی ام دبلیو سری 3 به ترتیب جایگاه 9 و 13 را برای خود کسب کرده اند.


اُپل کرسا، مرسدس بنز GLC و آئودی TT در صدر جدول

اما در این میان، آلمانی ها افتخاراتی هم در این رده بندی کسب کردند. برای مثال اُپل کرسا در میان هم رده های خودش ( مزدا 2 و رنو Zoé) رتبه اول را کسب کرد. فولکس واگن پاسات نیز با امتیاز 18 از 20 رده سوم را از آن خودش کرد.

در میان شاسی بلند ها، مرسدس بنز GLC با امتیاز 19 از 20 رتبه اول را کسب کرد. این رتبه ی اول همچنین در مورد آئودی TT و ب ام و سری 2 نیز صدق می کند.



مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: www.challenges.fr

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران