کد خبر : ۴۱۵۹
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
"خودروکار" گزارش می دهد؛
در تاریخ 1 ماه مارس، کمپانی "ب ام و" به دلیل کاهش آمار فروش در سال 2016 و پیشی گرفتن مرسدس بنز از آن ها، مدیر عامل این کمپانی در آمریکا را برکنار خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، آقای لودویگ ویلیش مدیر کنونی این کمپانی بر کنار خواهد شد و آقای برنارد کُنت جانشین وی خواهد شد. آقای ویلیش مدیریت این کمپانی در آمریکا را از سال 2011 بر عهده دارد.

برنارد کُنت به مدت 9 سال مسئول بخش فروش ب ام و در کشور آمریکا بوده است و در حال حاضر مسئول بخش بازار وارداتی این کمپانی است و مدیریت فروش بیش از 80 کشور را تحت کنترل خود دارد.

آقای ویلیش خود این قضیه را بیان نمود و اضافه کرد که پیتر ویت، معاون اجرایی وی نیز با آمدن آقای کُنت از سمت خود استعفا خواهد داد. آقای کُنت این اختیار را دارد که آقای ویت را مجددا به استخدام خود در بیاورد.

این تصمیم پس از کاهش 9.5 درصدی آمار فروش ب ام و در سال 2016 در کشور آمریکا گرفته شد. این کمپانی در سال گذشته تعداد 313.174 دستگاه خودرو را به فروش رساند که موجب شد تا این کمپانی در میان خودروسازان لوکس امریکا از رده دوم به رده سوم سقوط کند.

مرسدس بنز با فروش 374.151 دستگاه و پس از آن لکسوس با فروش 331.228 دستگاه خودرو در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند. ب ام و در سال 2014 در رتبه اول این جدول قرار داشت.

بهترین آمار فروش این کمپانی در سال 2015 با فروش 346.023 دستگاه رقم خورد.



مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: Motor Authority

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران