کد خبر : ۴۱۹۶
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
"خودروکار" بررسی کرد؛
بر اساس اعلام کمپانی هیوندای، مدل جدید النترا GT که در آعاز در بازار امریکا عرضه می شود، در نمایشگاه بین المللی خودرو شیکاگو 2017 در معرض دید علاقه‌مندان به خودرو قرار خواهد گرفت.
به گزارش خبرنگار خودروکار، در مدل جدید النترا GT، در نگاه اول این جلو پنجره ی بزرگتر نسبت به سابق است که  النترا GT جدید را نسبت به مدل استاندارد متمایز می سازد.

بر اساس تصاویر بسیار محدود منتشر شده از هیوندای النترا GT جدید، خطوط قرمز رنگ در طراحی داخلی خودرو به خصوص در بخش فرمان و کلید روشن و خاموش به چشم می خورد.


در حالی که هنوز از پیشرانه ی این خودرو اطلاعاتی در دسترس قرار نگرفته است، انتظار می رود که پیشرانه ای اتمسفریک با حجم 2.0 لیتر برای این خودرو در نظر گرفته شود.

در مورد پیشرانه های اتمسفریک باید افزود که این پیشرانه ها مجهز به تنفس طبیعی هستند. موتور های اتمسفریک از فشار هوای اتمسفر زمین تنفس می کنند و برای افزایش راندمان از ضرایب تراکم بالا تری نسبت به دیگر کلاس ها برخوردار هستند. از این رو که نیروی حاصله از خودرو را با معادله ی ( قدرت=دور موتور*گشتاور ) محاسبه می کنند.


در معرفی مختصری از مدل قدیمی تر یعنی هیوندای النترا GT 2016، می توان گفت که  مدل  2016 النترا در تیپ GT داری موتور 2000 سی سی از نوع GDI DOHC که دارای 16 سوپاپ و چهار سیلندر از نوع خطیست بهره می برد. سیستم انتقال قدرت نیز در مدل النترا 2016،  اتوماتیک و از نوع 6 سرعته است.  مدل 2016 در دو نوع « tech» و «style» که درای آپشن های متفاوتی هستند عرضه می شود.

حال باید تا  آغاز به کار نمایشگاه خودرو شیکاگو مننتظر نشست و دید که مدل 2017 النترا GT در چه کیت هایی و با چه گزینه های پیشرانه ارائه خواهد شد.



مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: carmedya.com

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران