کد خبر : ۴۲۱۷
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
"خودروکار" گزارش می دهد؛
دبیر چهارمین همایش بین المللی خودرو گفت: چند قرارداد در حاشیه همایش بین المللی خودرو به امضا خواهد رسید و چند خودروی جدید رونمایی خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، ساسان قربانی در نشست خبری چهارمین همایش بین المللی خودرو با بیان اینکه در کشور ما صنعت خودرو جایگاه برجسته ای دارد، اظهار کرد: وقتی صنعت خودرو حرکت می کند، رشد اقتصادی هم حرکت می کند. این صنعت تاثیر زیادی بر صنایع پایین دستی دارد.


او با اشاره به اینکه چهارمین همایش بین المللی خودرو ۲۴ و ۲۵ بهمن برگزار خواهد شد، اظهار کرد: شاخص های رضایتمندی مشتریان، هدف اصلی چهارمین همایش خودرو است.

قربانی افزود: در نیم روز اول اطلاعات کلان صنعت خودرو از طریق مسوولین اقتصادی بیان خواهد شد.

دبیر چهارمین همایش خودرو گفت: ۳۲ کشور و حدود دو هزار نفر در این همایش حضور خواهند داشت. همچنین ۴۰۰ شرکت خارجی نیز به این همایش خواهند آمد.

قربانی با اشاره به برگزاری نمایشگاه خودروی تهران، تصریح کرد: بلافاصله بعد از همایش نمایشگاه خودروی تهران برگزار خواهد شد که مهمانان همایش به بازدید از آن خواهند پرداخت.

دبیر چهارمین همایش بین المللی خودرو در پاسخ به پرسش خودروکار مبنی اینکه آیا قرارداد سیتروئن و رنو در این همایش به امضا خواهد رسید یا خیر، بیان کرد: یک سری از قراردادها بسته شده و یک سری هم در حال مذاکره هستند. هنوز اعلام نشده که در آنزمان به امضا خواهد رسید.

او افزود: در هفته های پیش رو خبرهای خوبی در صنعت خودرو به گوش خواهد رسید. ما امیدواریم در حاشیه همایش بتوانیم خبر امضای قراردادها را اعلام کنیم.


مجتبی نظری، رییس شورای هماهنگی چهارمین همایش بین المللی خودرو نیز گفت: در این همایش از شرکت های برتر در خدمات پس از فروش تقدیر خواهد شد.

او ادامه داد: براساس دستور وزیر محترم صنعت، فرآیند صحیح خدمات پس از فروش در حاشیه نمایشگاه خودروی تهران توسط شرکت های برتر به نمایش گذاشته خواهد شد.

نظری افزود: امیدواریم بعد از این همایش شاهد یک تحول در عرصه خدمات پس از فروش باشیم.

نظری با اشاره به قراردادهای خودرویی، تصریح کرد: فردا بزرگترین قرارداد تولید گیربکس در زنجان با مشارکت شرکت پانچ بلژیک به امضا خواهد رسید. گیربکس های تولیدی این شرکت بر روی خودروهای دنا و ساینا سوار خواهد شد.

او افزود: ایدرو با مجموعه سازان بزرگی در حال مذاکره است که امیدواریم نتایج این مذاکرات به چهارمین همایش بین المللی خودرو برسد.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران