کد خبر : ۴۲۴۳
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا گفت: در راستای برنامه های توسعه محصول و ضرورت آماده سازی و تجهیز خط تولید محصول جدید SP100 با استاندارد های روز صنعت خودروسازی در شرکت سایپا، خط برلیانس سایپا به شرکت پارس خودرو منتقل شده و خط SP100 جایگزین آن خواهد شد.
به گزارش خودروکار، محمد قربانی معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا با بیان مطلب فوق، گفت: با تمرکز در مدیریت زنجیره تامین و تولید کلیه محصولات برلیانس در پارس خودرو شاهد ارتقای بیشتر شاخص های کمی و کیفی و در نهایت افزایش رضایت مندی مشتریان وفادار گروه خودروسازی سایپا خواهیم بود که همواره از عرضه این محصولات استقبال چشمگیری داشته اند.


او افزود: محصول جدید SP100 از پلت فرم های کاملا ایرانی و جدید سایپاست که استقرار خطوط تولید آن از اوایل سال 96  آغاز و در نیمه دوم سال 96 تولید آزمایشی این محصول و متعاقبا" تولید انبوه آن شروع خواهد شد.

قربانی تصریح کرد: تجمیع خطوط تولید محصولات برلیانس در شرکت پارس خودرو از سیاست های کلی مدیریت ارشد گروه سایپاست که در راستای تامین ارزش افزوده و ارتقای کیفیت محصولات اتخاذ و اجرایی شده است.


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران