کد خبر : ۴۲۴۴
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
در سومین همایش مدیریت جهادی
سومین همایش سراسری مدیریت جهادی شامگاه دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و مدیران برتر کشور در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد و رییس هیات مدیره رایزکو (هلدینگ قطعه سازی بخش خصوصی) در این همایش به عنوان مدیر جهادی برتر تقدیر شد.
به گزارش خودروکار، سومین همایش سراسری مدیریت جهادی شامگاه دوشنبه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، سردار سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، ‌ علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امینیت ملی و سیاست خارجه مجلس و جمعی از مدیران برتر کشوری و لشکری در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

در این همایش از ۳۰ تن از مدیران برتر جهادی در بخش‌های مختلف دولتی، نهادی و خصوص تقدیر به عمل آمد. در این میان دکتر حمیدرضا صمدی، رییس هیات مدیره رایزکو نیز به عنوان مدیر جهادی برتر معرفی و تقدیر شد.



در این مراسم، سردار  محمد حسین سپهر، معاون هماهنگ‌کننده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم توجه به مدیریت جهادی در ابعاد مختلف کشور به بیان اهمیت این مدیریت مطابق با آیات قرآن پرداخت و اظهار کرد: امروز در مقابل ما دشمنان بسیاری وجود دارند که برای مقابله با آن‌ها نیازمند استقامت و ایستادگی هستیم. در همین راستا قرآن کریم نیز امداد الهی را به مومنین خود وعده داده است. بنابراین از ویژگی‌های مدیر جهادی این است که ایمان دارد و توکل بر خدا را ضامن همه موفقیت‌های خود می‌داند.

او خاطرنشان کرد: مدیر جهادی با اعتماد و باور از خدا کمک می‌خواهد که مردم کشورش را از نعمات الهی بهره‌مند سازد. او دارای جوهره رهبری است و مرجعی پرنفوذ و پرتلاش و خستگی‌ناپذیر در راه رسیدن به آرمان‌های سازمان خود است. او برای برون‌رفت از مشکلات با حرکتی آگاهانه و عالمانه در پرتو علم و پشتکار با بصیرت ایفا نقش می‌کند.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران