کد خبر : ۴۳۷۰
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
گروه خودروسازي سايپا در سومين نمايشگاه اختصاصي بغداد با آخرين دستاوردهاي خود در دو حوزه خودرو و قطعات حاضر خواهد شد.
به گزارش خودروکار، گروه خودرو سازي سايپا با هدف افزايش و توسعه بازارصادراتي در سومين نمايشگاه اختصاصي جمهوري اسلامي ايران در بغداد از 24 الي 27 بهمن ماه پذيراي حضور علاقمندان به صنعت خودرو خواهد بود.

در نمايشگاه بغداد علاوه بر شركت سايپا شركت هاي پارس خودرو، سايپا  كاشان، بن رو، مگاموتور ،سايپا يدك، پلاسكوكار،سنان شيمي،سايپا آذين، رادياتور ايران و سايپا شيشه با هدف توسعه بازار صادراتي با آخرين دستاوردهاي خود در نمايشگاه بغداد حضور دارند.


بر اساس اين گزارش: گروه خودرو سازي سايپا در اين نمايشگاه با محصولاتي از جمله ساينا اتوماتيك، وانت ريچ، وانت151 ( كافه تريا) ، وانت151 كانوپي، چانگان cs35، ساينا 131 فول آپشن،تيبا2، تيبا LPG، تيبا فول آپشن، آريو ، قطعات خودرو و توانمندي در ارائه خدمات پس از فروش محصولات خود در كشور عراق پذيراي بازديد كنندگان است.

شايان ذكر است نمايشگاه بغداد با حضور صنعتگران مطرح ايراني در فضايي به مساحت 5000 هزار مترمربع از 24 الي 27 بهمن پذيراي بازديد علاقمندان به صنعت خودرو مي باشد.

 گفتني است گروه خودرو سازي سايپا در مساحتي با متراژ 300 مترمربع در سالن شماره هفت آخرين دستاوردهاي خود را در دو بخش خودرو و قطعات در معرض ديد عموم قرار خواهد داد.

در سومين نمايشگاه اختصاصي جمهوري اسلامي ايران علاوه بر گروه خودرو سازي سايپا و ايران خودرو ، ساير صنعتگران مطرح داخلي با هدف توسعه و افزايش بازار صادراتي در كشورهاي هدف  آخرين دستاوردهاي داخلي را در نمايشگاه بغداد به نمايش خواهند گذاشت.


انتهاي پيام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران