کد خبر : ۴۴۴۱
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
"خودروکار" گزارش می دهد؛
خانم بارّا فلو، مدیر اجرایی جنرال موتورز 3 سال قبل این سمت را در دست گرفت و بلافاصله بعد از آن بر روی ضرر دهی کمپانی "اُپل" که یکی از زیر مجموعه های جنرال موتورز است پرداخت. او اعلام کرد کمپانی اُپل یکی از قسمت های حیاتی جنرال موتورز است. هدف خانم فلو رسیدن به روند ایده آل سود دهی تا اواسط این دهه میلادی بود.
به گزارش خبرنگار خودروکار، ایشان همین هفته اعلام کردند که تا به امروز توانسته ایم فقط به یک چهارم از سود دهی برنامه ریزی شده دست پیدا کنیم. اُپل از سال 2000 تا کنون سود دهی قابل توجهی نداشته است و از آن تاریخ تا به امروز بیش از 15 میلیارد دلار ضرر کرده است.

جنرال موتورز در رابطه با از بین رفتن اهداف این شرکت با خروج انگلستان از اتحادیه اروپا به خانم فلو هشدار داده است. حتی با وجود افزایش سود دهی سالیانه اُپل در سال 2016، جان گرفتن دوباره این کمپانی و قرار گرفتن آن در عرصه رقابتی کاری بسیار دشوار خواهد بود.

چاک استیونز، رییس بخش مالی جنرال موتورز این گونه می گوید: "ما در حال انجام اقداماتی برای کاهش عواقب خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا هستیم اما آنچه که وجود دارد این است که بازار اروپا در حال حاضر بسیار ناپایدار و غیر قابل پیش بینی است.


جنرال متورز در چند سال گذشته اقداماتی برای بازسازی بازار اروپایی خود انجام داده است و به منظور جلوگیری از ضرر دهی بازار روسیه را ترک کرده است. از جمله اقدامات آن ها بستن کارخانه مونتاژ شهر بوخُم آلمان در سال 2014 بوده است. اما این کمپانی همچنان دارای کارخانه های بلا استفاده در اروپا است و از کمبود خودرو های شاسی بلند، اسپرت و لوکس که باعث سود آوری جنرال موتورز شوند، رنج می برد.

در حال حاضر اروپا پر رقابت ترین بازار خودرو در دنیا محسوب می شود.


مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: Wall Street Journal

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران