کد خبر : ۴۴۴۳
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
مدیرعامل سایپایدک در همایش بین المللی صنعت خودرو:(24)
مدیرعامل سایپا یدک در چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو گفت: خدمات پس از فروش در ایران از نظر سخت افزاری کمبودی ندارد و ما در حوزه نرم افزاری به تقویت نیاز داریم.
به گزارش خودروکار، ،رحیم علیشاهی در پنل نقش و سهم زنجیره ارزش در فروش و خدمات پس از فروش گفت: برگزاری همایش بین المللی صنعت خودرو با موضوع خدمات فروش و پس از فروش قطعا نقش موثری در بهینه کردن عملیات خدمات پس از فروش خواهد داشت.

وی ادامه داد: در حوزه خدمات پس از فروش به خلق ارزش نیاز داریم و امیدواریم بتوانیم با تغییر مدلهای ذهنی و مفهومی و خلق ارزش،  نسبت به ایجاد رضایت در مشتری پیشرفت کنیم.
مدیرعامل سایپایدک تاکید کرد: امروزه قوای محرکه صنعت خودرو از تولید، به سمت فروش و خدمات پس از فروش سوق پیدا کرده است.

علیشاهی گفت: در خدمات پس از فروش باید اخلاق را سرلوحه کار خود بدانیم و خود را در جایگاه مشتری بگذاریم و بدانیم که مشتری به چه خدماتی نیاز دارد.

وی ضمن اشاره به اینکه در خدمات پس از فروش در ایران از نظر سخت افزاری کمبودی وجود ندارد گفت:  در حوزه نرم افزاری به تقویت نیاز داریم.

در ادامه این پنل، حسن قره یی در سخنانی گفت: در آینده نزدیک، ایران، اندونزی و مکزیک کشورهایی خواهند بود که رشد زیادی را در تولید و فروش خودرو تجربه خواهند کرد.

وی ادامه داد: صنعت خودرو پنجمین اقتصاد برتر دنیاست و توانایی مدیریت شبکه، مزیت رقابتی این صنعت است. امروزه تولید بنای سودآوری نیست بلکه خدمات مبنای سودآوری است.

رییس مرکز مطالعات استراتژیک گروه سایپا گفت: طراحی، تولید و خدمات نقش مهمی در زنجیره تولید خودرو دارد. در آینده درآمد اصلی صنعت خودرو بیشتر بر خدمات و فناوری های نوین در خودرو متمرکز خواهد شد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران