کد خبر : ۴۴۴۹
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
"خودروکار" گزارش می دهد؛
چهارمین همایش بین المللی صنعت خودروی ایران(IAIIC 2017) از دیروز 25 بهمن ماه در تهران استارت خورد و کشورمان طی این همایش به مدت دو روز میزبان برند های مشهور صنعت خودرو دنیا بود.
به گزارش خبرنگار خودروکار، امروز آخرین روز این همایش بود و تا کنون لحظه به لحظه شما را از آخرین اخبار این همایش و دستاورد های آن که برای صنعت خودرو کشورمان بسیار مهم و حیاتی است مطلع ساخته ایم.


همایش چهارم، بازخورد زیادی در مطبوعات ترکیه، کشور همسایه و رقیب در صنعت خودرو، داشت. در این گزارش به خبری که از چهارمین همایش بین المللی خودرو تهران، در یکی از وبسایت های تخصصی ترکیه در زمینه ی خودرو منتشر شد خواهیم پرداخت.



«یورش ایران به صنعت خودرو»

ایران با برند های مهم دنیای خودرو به توافق رسید.

آلپر کانجا رئیس انجمن قطعات خودرو و صنایع مرتبط (TAYSAD) پیرامون همایش برگزارشده در تهران این چنین می گوید:

« ایران با  6 شرکت  پیشتاز در صنعت خودرو توافق نامه امضا کرد. این شروع دوره ای جدید در بخش صنعت خودرو در این کشور محسوب می شود وما نیز با شروع این  دوره، خواهان افزایش همکاری هایمان در بخش تجارت با این کشور هستیم.»


کانجا که در چهارمین همایش بین المللی خودرو در تهران - پایتخت ایران- حضور یافته است، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آناطولی از افزایش واردات خودرو از ترکیه به ایران پس از توافقات هسته ای ایران با آژانش بین المللی اتمی خبر داد و از تمایل  ترکیه در سرمایه گذاری در ایران و  کمک رسانی در انتقال تکنولوژی های روز دنیا به  صنعت خودروسازی ایران خبر داد.


او همچنین افزود: «ایران فقط خواهان واردات خودرو نیست بلکه  متقاضی سرمایه گذاری ما و انتقال تکنولوژی به این کشور است و ما نیز آماده ی هرگونه همکاری در این زمینه هستیم.»




مترجم خودروکار: فاضل سوری
منیع: otohaber.com.tr


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران