کد خبر : ۴۴۵۵
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹
همایش بین المللی صنعت خودرو (۲۷)
پنل تخصصی رضایتمندی و وفاداری مشتریان به ریاست معاون اجرایی ISQI در چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو برگزار شد.
به گزارش خودروکار، پنل تخصصی «رضایتمندی و وفاداری مشتریان در فروش و خدمات پس از فروش» که از محورهای اصلی چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران بود در روز دوم این همایش به ریاست مهندس سعید تاجیک معاون اجرایی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برگزار شد.


‎در اين پنل بحث هاي مرتبط با انتظارات مشتريان در حوزه هاي فروش و خدمات پس از فروش، نحوه وفادارسازي مشتريان به سبك شركتهاي بزرگ جهان، مدل اجرايي شركت پژو در حوزه رضايت مشتريان و همچنين چگونگي كمك هوش هيجاني مديران در ارتقا ارتباط با مشتريان مطرح شد.

اين پنل كه با استقبال حاضرين و مخاطبين همراه بود در پايان با پرسش و پاسخ به پايان رسيد.



انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران