کد خبر : ۴۴۶۲
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۳
خالق ترزور در تهران:
قائم مقام ارشد رنو در سفر به تهران گفت: از ما پرسیده می شود که رنو در ایران مرکز طراحی راه اندازی خواهد کرد؟ در پاسخ به این پرسش باید بگویم که رنو در حال بررسی شریط برای این کار است اما هنوز برای پاسخ مثبت دادن زود است.
به گزارش خبرنگار خودروکار؛ همزمان با اوج گيري اتفاقات خودرويي، لورنس وَن دِن اَكر، قائم مقام ارشد طراحي رنو نيز به همراه تيم خود به تهران آمد. هدف از اين سفر آشنايي بيشتر با ذائقه ايراني و نيازهاي بازار ايران عنوان شده است. 


ون دن اكر درباره انگيزه سفر خود در جمع خبرنگاران گفت: از من درباره ايجاد مركز طراحي در ايران پرسيدند. يكي از دلايل سفر من امكان سنجي براي همين امر است، اگر چه امروز براي پاسخ دادن به اين سوال زود است.

او با ابراز خوشحالي از سفرش به ايران بیان کرد:بسيار خوشحالم كه در اين سفر شانس بازديد از نمايشگاه خودرو تهران را دارم و زمان ارائه خودرو محبوب كلئوس جديد در كنار شما هستم.

طراح زيباترين خودرو مفهومي سال، از حضور يك طراح زن ايراني در تيم طراحي خود خبر داد و تصریح کرد: طراحان ما از سراسر دنيا آمده اند و ما مفتخريم كه در بخش طراحي داخلي از يك استعداد ايراني نيز بهره مند شده ايم.

ون دن اكر سپس به تشريح استراتژي طراحي رنو پرداخت و افزود: موضوع اصلي الهام بخش در طراحي رنو انسان است. زندگي متشكل است از عشق، كشف، خانواده، كار، سرگرمي و درايت. ما براي هر كدام از اين بخش هاي زندگي، خودروهاي مختلفي طراحي كرديم تا اينگونه ارزش هاي انساني را در محصولاتمان متبلور كنيم.

او سپس كلئوس جديد، يكي ازجديدترين محصولات رنو را كه خود طراحي كرده براي خبرنگاران رونمايي و تشريح كرد. اتفاقي نادر كه در آن خود طراح محصول را در ايران ارائه مي كند.در ماههاي اخير سفر مقامات ارشد رنو در پست هاي كليدي به ايران شدت گرفته است.
به گفته مقامات رنو ايران در برنامه ميان مدت رنو به يكي از سه بازار اصلي اين شركت تبديل خواهد شد.



نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران