کد خبر : ۴۴۸۱
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
مدیرعامل نگین خودرو:
مدیرعامل نگین خودرو با اشاره به افزایش سهم رنو از خودروهای وارداتی گفت: سهم رنو از خودروهای وارداتی با عرضه محصولات متنوع و تحویل های به موقع تا پایان سال نزدیک به ۲۱ درصد خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، مديرعامل نگين خودرو در رابطه با خدمات پس از فروش گفت: در سال  آينده رتبه خدمات پس از فروش شركت به رتبه اول ارتقا پيدا خواهد كرد و تا پايان سال آينده ١٩ نمايندگي به شبكه خدمات پس از فروش افزوده خواهد شد.

جمشیدحسيني، در نشستی خبری که در غرفه این شرکت در نمایشگاه خودرو شهرآفتاب برگزار می شد،  در پاسخ به سوال خودروكار در رابطه با ورود كپچر از سوي اين شركت، بيان كرد: در سال آينده يك تا دو مدل خودرو از سوي نگين خودرو به كشور وارد خواهد شد و اين در حالي است كه رنو كپچر با توجه به سياست هاي رنو فرانسه اين خودرو در اختيار ايران خودرو است.


او ميزان رشد برند رنو در بين خودروهاي وارداتي را ٢٦٠ تا ٣٠٠ درصد دانست و تاكيد كرد: بخشي از آپشن ها در سفارش گذاري نگين خودرو انتخاب مي شود و در برخي موارد در زمان ارائه خودرو از سوي رنو برخي ابشن ها وجود ندارد.

مديرعامل نگين خودرو يادآورشد: ايراني ها علاقه بسياري به آپشن دارند و در بيشتر مواقع هزينه آپشن را پرداخت مي كنند اما استفاده اي از آن نمي برند.

حسيني در پاسخ به اين سوال كه  نرخ پيشنهادي در بودجه چه تاثيري بر قيمت خودرو دارد، گفت: تغييرات نرخ دلار تاثير مستقيم بر نرخ تمام شده خودروهاي وارداتي دارد.

حسینی با اشاره به وعده گذشته خود در مورد قیمت اعلامی کولئوس جدید گفت: همانطور که قول داده بودیم علی رغم افزایش نرخ ارز، کولئوس جدید را با همان قیمت زیر ۲۰۰ میلیون تومان و با قیمت ۱۹۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به مشتریان عرضه خواهیم کرد.

او در مورد پیش بینی بازار این خودرو در آینده گفت: با توجه به قیمت گذاری بسیار مناسب، آپشن های متنوع و طراحی زیبای این خودرو، قطعا شاهد افزایش قیمت این خودرو در بازار خواهیم بود که مابه تفاوت قیمت شرکت تا بازار مبارک صاحبان این خودرو باشد.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران