کد خبر : ۴۵۰۲
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
خودروکار بررسی کرد؛
خودرو کاروان (caravan) یا به عبارت دیگر آر وی (RV)، مخفف recreational vehicle و به معنی خودروی تفریحی است. در انگلیسی بریتانیا نیز به این مدل خودرو ها Camper van اطلاق می شود.
به گزارش خبرنگار خودروکار، خودرو کاروان به آن دسته از خودروهایی گفته می‌شود که دارای  طولی بلند بوده و در پشت سر راننده امکاناتی گوناگون از جمله برای خواب، آشپزخانه، دستشویی و محل خواب وجود دارد. این خودروها از خودروهای کلاس ون حجیم‌ترند و امکانات بیشتری را شامل می شوند. به عبارت دیگر خودرو کاروان را می‌توان تلفیقی از اتوبوس و کامیون دانست.

حال در این گزارش قصد داریم به  معرفی جدیدترین و لوکس ترین کاروان های موجود بپردازیم.


1)  Elemment Palazzo: این کاروان جدیدترین محصول شرکت اتریشی Marchi است که به تازگی رونمایی شده است. ظاهر این کاروان به شکلی است که بیشتر شبیه یک قایق بادبانی است.

شرکت Marchi در توصیف این کاروان از عبارت « کاخ متحرک» استفاده کرده است. هنوز جزئیات زیادی از این کاروان منتشر نشده و  قیمتی در بازه ی 3 تا 6 میلیون دلار برای این کاروان تخمین زده شده است.



2) این کاروان  با تمامی کاروان هایی که تا به حال دیده اید متفاوت است و در واقع  بایستی به آن « آپارتمان لوکس» گفت! کاروانی که در تصاویر ذیل مشاهده می کنید با قیمتی 2 میلیون دلاری یکی از گران‌قیمت ترین کاروان های حال حاضر دنیاست. امکانات فوق العاده زیادی در این کاروان  وجود دارد و می توان از آن به عنوان خانه ی دائمی سیّار استفاده کرد.














مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otohaber.com.tr


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران