کد خبر : ۴۵۳۴
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
خودروکار گزارش می دهد؛
مسئولان کمپانی DS با حضور در نمایشگاه خودرو تهران اعلام کردند که با توجه به پیش بینی هایشان نسبت به بازار خودرو ایران، همه چیز باید طبق برنامه ریزی تعیین شده پیش برود و شاید زودتر از آن چه فکر می کنند به اهداف کوتاه مدت خود برسند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، نمایشگاه خودرو تهران روز سه شنبه در تاریخ 26 بهمن ماه در حالی آغاز شد که کمپانی تازه وارد فرانسوی نگاه ها را به سمت خود جلب کرد.

بخش خودرو های خارجی، کمپانی تازه وارد فرانسوی، یعنی DS توانسته بود حضوری پر رنگ و متفاوت در میان دیگر خودرسازان در نمایشگاه داشته باشد. این تفاوت از طراحی متفاوت غرفه شروع می شد و در نهایت به طراحی بسیار منحضر به فرد این خودرو های این کمپانی ختم می شد. به گفته مسئولان حاضر در نمایشگاه، همه چیز برای نمایشگاه تهران پله به پله و به دقت انجام شده بود.


 
"دی اس" یک کمپانی سازنده خودرو های لوکس فرانسوی است که توسط گروه "PSA" تاسیس شد و یکی از زیر شاخه های سیتروئن محسوب می شود. این شرکت دو مدل بسیار چشمگیر "DS 5sl" و "DS 3" را در نمایشگاه تهران را به نمایش گذاشت.


مدل DS3 یک هاچبک کوپه است که دارای پیشرانه ای به قدرت 1.2 لیتری و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک است که 110 اسب بخار قدرت دارد.



ویژگی هایی از جمله کنسول، فرمان و داشبورد چرم و همرنگ بدنه ظاهری لوکس به این خودرو می بخشد. همچنین صندلی  های چرمی این خودرو حس راحتی بسیار خوبی را به راننده می دهد.
 

 
مدل دیگر ارائه شده توسط این کمپانی "DS 5ls" است. این خودرو دارای پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ است و با داشتن جعبه دنده 6 سرعته قدرتی معادل 160 اسب بخار تولید می کند. از ویژگی های منحصر به فرد این خودرو می توان به ساعت آنالوگ کار شده در در داشبورد، طراحی کنسول بسیار زیبا، به کار گیری پوششی از جنس "Chrome Lennox Titanium" و صندلی های چرمی 3000 دلاری اشاره کرد.
به گفته مسئولان این کمپانی که در نمایشگاه تهران حاضر بودند، این مدل خودرو رسمی مورد استفاده رئیس جمهور فرانسه است.
 


 

گزارشگر: مازیار جعفریه

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران