کد خبر : ۴۵۴۱
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
مالکان ابرخودروی بسیار کمیاب لامبورگینی وننو که چهار میلیون دلار قیمت دارد، به زودی خبر بد فراخوان خودروی ایتالیایی رویایی خود را دریافت خواهند کرد.

به گزارش خودروکار، این مدل ۱۲ سیلندر با قدرت ۷۵۰ اسب بخار که از سوی شرکت لامبورگینی به عنوان یک ماشین مسابقه خیابانی قانونی توصیف شده است، در میان ۵۹۰۰ اوانتادوری قرار دارد که این خودروساز به دلیل ریسک آتس سوزی به دلیل سیستم سوخت معیوب، برای آنها در سراسر جهان فراخوان خواهد داد.

در این فراخوان تنها سه وننو به قیمت حدود چهار میلیون دلار و ۹ دستگاه وننوی رودستر به قیمت ۴.۵ میلیون دلار قرار دارند.

طبق اطلاعیه ای که در وب سایت سازمان ملی ایمنی ترافیک آزادراه آمریکا منتشر شده است، حدود ۱۵۰۰ اوانتادور که قیمت پایه آنها از حدود ۴۰۰ هزار دلار آغاز می شود، تحت این فراخوان قرار دارند.

مدل وننو مانند آثار هنری از زمانی که ساخته شده، ارزش بیشتری پیدا کرده است. لامبورگینی در سال ۲۰۱۳ اعلام کرد که تنها سه مدل وننو را به قیمت سه میلیون یورو برابر با حدود چهار میلیون دلار به مشتریانش خواهد فروخت.

نشریه اتوموبیل مگزین در مارس سال ۲۰۱۶ گزارش کرد که یکی از این خودروها به قیمت ۱۱.۱ میلیون دلار به فروش گذاشته شده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، لامبورگینی اعلام کرد هیچ گزارشی از تصادف یا مصدومیت در ارتباط با مشکل مذکور دریافت نکرده است  و سخنگوی این شرکت درباره اینکه آیا آتش سوزی در خودروهای تحت فراخوان گزارش شده است، توضیحی نداد.


منبع: ایسنا

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران