کد خبر : ۴۵۵۲
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱
معاون وزیر صنعت:
معاون امور صنايع وزير صنعت، معدن و تجارت با حضور در غرفه سايپا ديزل؛ ضمن بازديد از محصولات نمايش داده شده اين شركت، در جريان آخرين وضعيت توليد خودروهاي تجاري قرار گرفت.
به گزارش خودروکار، معاون امور صنايع وزير صنعت، معدن و تجارت با حضور در غرفه سايپا ديزل؛ ضمن بازديد از محصولات نمايش داده شده اين شركت، در جريان آخرين وضعيت توليد خودروهاي تجاري قرار گرفت.

در اين بازديد كه قناتي مدير كل خودرو و نيرو محركه وزارت صنعت و جمالي مديرعامل گروه خودروسازي سايپا نيز حضور داشتريا، وضعيت كنوني و آتي توليد و فروش خودروهاي تجاري مورد بررسي قرار گرفت.

در اين راستا تنهاپور مديرعامل شركت سايپاديزل؛ نيز با بيان گزارشي از توليد خودروهاي تجاري در اين شركتگفت: با توجه به ارتباطات مناسب و همكاري مستمر با شركاي اروپايي مطرح نظير ولوو سوئد و رنو فرانسه؛ در سال آتي؛ شاهد شرايط مناسب و روشني در سايپاديزل خواهيم بود.

 
صالحي نيا نيز پس از توضيحات ارائه شده؛ روند توليد و فروش خودروهاي تجاري را در سايپاديزل موفق خواند و افزود: استقبال مردم و پيش فروش بيش از ٢٣٠٠ دستگاه از خودروهاي ولوو در طرح نوسازي ناوگان حمل و نقل جاده اي و پيش بيني افزايش اين آمار در سال آتي؛ نويدبخش دگرگوني و تغييرات قابل ملاحظه در بازار خودروهاي سنگين است.

گفتني است، شركت سايپاديزل بعنوان با كيفيت ترين خودروساز تجاري كشور؛ حضوري فعال و چشمگير در نمايشگاه خودرو تهران دارد.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران