کد خبر : ۴۶۰
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱
این اتومبیل بر روی پلتفرم UKL1 بی ام و سوار خواهد شد که در حال حاضر توسط سری ۲ اکتیو تورر و گرن تورر و نیز مینی کانتریمن مورد استفاده قرار می‌گیرد
به گزارش خودروکار، همیشه عرضه یک محصول جدید توسط شرکت معتبری مانند بی ام و هیجان خاص خود را به همراه دارد و نمایشگاه پاریس شاهد رونمایی از کانسپت جدید X2 خواهد بود. با توجه به تصاویر اختصاصی که تاکنون از آن افشا شده است و بر اساس روال سابق این محصول مابین X1 و X3 قرار خواهد داشت.

این اس یو وی کوپه که از رانندگی تند و تیزی هم برخوردار خواهد بود زودتر از سال آینده وارد جاده ها نخواهد شد.

بی ام و X2

اینکه بی ام و در سالهای اخیر ناوگان اس یو وی های خود را به طور چشمگیری گسترش داده، امر پنهانی نیست ولی در این بین X2 یکی از محبوب ترین اس یو وی های بی ام و است که به خوبی توانسته با رقیب قدرتمند خود یعنی مرسدس بنز GLA پنجه در پنجه بیاندازد.

بی ام و X2

حالا نسل جدید این اس یو وی کوپه ابعادی مشابه با نیسان جوک خواهد داشت. اولین تصاویر اختصاصی از آن در نشریه اتو اکسپرس در اواخر سال گذشته منتشر شد و توجه ها را به خود جلب کرد. جای تعجب نیست که نسل جدید X2 مانند X4 و X6 جدید از شخصیتی جسورتر و اسپرت تر برخوردار باشد.

بی ام و X2

این اتومبیل بر روی پلتفرم UKL1 بی ام و سوار خواهد شد که در حال حاضر توسط سری ۲ اکتیو تورر و گرن تورر و نیز مینی کانتریمن مورد استفاده قرار می‌گیرد. آرایش انتقال قدرت در X2 به صورت دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ متحرک در قالب سیستم ایکس درایو خواهد بود.

از آنجا که احتمالا موتور بکار گرفته شده موتور ۲ لیتری بنزینی با قدرت ۱۹۲ اسب بخار و سه موتور ۲ لیتری دیزل با قدرت های ۱۵۰، ۱۸۸ و ۲۳۱ اسب بخار خواهیم بود، برای کسانی که دوستدار محیط زیست هستند نیز نسخه هیبریدی در نظر گرفته شده که در آن یک موتور ۱٫۵ لیتری ۳ سیلندر یا ۲ لیتری چهار سیلندر در کنار موتور الکتریکی قرار خواهد گرفت.

bmw_x2_004

همچنین محتمل است که بخش ام پاور با تیونینگ ویژه خواهد بخواهد رقیبی قدرتمند برای مرسدس AMG GLA 45، آئودی RS Q3 و رنج روور اووک ایجاد کند. در این صورت بهترین گزینه موتور ۶ سیلندر خطی توربوی ۳ لیتری با قدرت ۳۵۵ اسب بخار خواهد بود. در طراحی نسل جدید X2 باید اشاره کرد که شیب خطوط سقف در انتها بیشتر شده هرچند هنوز در مقایسه با X4 و X6 شباهت بیشتری به فرم متداول اس یو وی ها دارد.

در کنار X2 بی ام و برای عرضه نسل جدید X1 نیز برنامه ریزی می‌کند تا بتواند در کلاس اس یو وی های سوپرمینی که اکنون توسط نیسان جوک قبضه شده حرفی برای گفتن داشته باشد. اتومبیل مذکور در سال ۲۰۱۸ وارد بازار خواهد شد. همچنین در سوی مقابل و در کلاس اس یو وی های لوکس بزرگ هفت نفره نیز X7 قرار است با اتکا به موتور V12 نقش پرچمدار شاسی بلند های بی ام و را ایفا کند.



منبع: اخبار خودرو


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران