کد خبر : ۴۶۰۹
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
خودروکار گزارش می دهد
ایرتویا با نمایش و دیزاین استاندارد خودروهای جدید خود توانست در آسمان نمایشگاه خودرو تهران خوش بدرخشد و با معرفی محصولات جدید تمام بازدید کنندگان نمایشگاه را به سمت خود جلب کند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت ایرتویا(نماینده رسمی تویوتا در ایران) با حضور پررنگ خود در نمایشگاه خودرو تهران و رونمایی محصولات جدید تویوتا و لکسوس توانست میزبان استقبال گسترده بازدیدکنندگان نمایشگاه باشد.

این شرکت توانست با طراحی غرفه بر طبق گاید لاین و دیزاین غرفه بر طبق استاندارد های جهانی تویوتا وهمچنین چیدمان خودروها بر طبق استاندارد تویوتا نظر همه بازدیدکنندگان را به خود جلب کند.


گفتنی است یکی از کارهای ویژه این شرکت در نمایشگاه در دسترس گذاشتن خودروهای لوکس لکسوس برای بازدیدکنندگان عمومی بود تا به راحتی حس رانندگی و نشستن پشت فرمان این خودروها از جمله لسوس RX ، لکسوس NX ، تویوتا پریوس و... را تجربه کنند، کاری که شاید بیشتر غرفه های خودروهای لوکس انجام ندادند.



یکی دیگر از تمایزهای ایرتویا در نمایشگاه خودرو تهران، نمایش خودروهای جدید این شرکت از جمله C-HR بود که اخیرا رونمایی شده و هنوز تو خیلی از کشورهای دیگر عرضه نشده است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران