کد خبر : ۴۶۲۲
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
خودروکار گزارش می دهد؛
میزان فروش خودروهای هیبریدی شرکت تویوتا از مرز 10 میلیون دستگاه خودرو گذشت.
به گزارش خبرنگار خودروکار، بر اساس اعلام شرکت تویوتا میزان فروش محصولات هیبریدی این شرکت در ماه آوریل 2016 در آستانه ی رسیدن به رقم 9 میلیون دستگاه خودرو بود و در 9 ماهه ی باقی مانده از سال 2016 یعنی از ماه آوریل تا آخر سال گذشته، این رقم نه تنها از مرز 9 میلیون دستگاه  گذشته بلکه در انتهای سال 2016  به 10 میلیون دستگاه خودروی هیبریدی رسیده است.


تویوتا که تکنولوژی خودرو های هیبریدی را به عنوان کوتاه ترین و در دسترس ترین راه حل برای مقابله با آلودگی محیط زیست پیش روی خود می بیند، کماکان به پیشرفت های خود در زمینه ی تولید خودرو های هیبریدی ادامه خواهد داد و  نوید تحقق این امر، که تا سال 2020 میلادی از  تمامی مدل های خود  ورژن هیبریدی آن را نیز تولید و در دسترس مشتریان و دوست داران محیط زیست قرار دهد، را داده است.

تویوتا همچنین در برنامه ریزی های خود، از هدف خود تا سال 2050 میلادی مبنی بر تولید محصولاتی دارای میزان آلودگی صفر درصد خبر می دهد.


گفتنی است که مدل تویوتا پریوس در حال حاضر یکی از پرفروش ترین خودرو های هیبریدی دنیا به حساب می آید. این خودرو برای اولین بار در سال 1997 و با شعار « کمک به قرن 21‌ ام» به بازار عرضه شد. در حال حاضر نسل چهارم آن در بیش از پنجاه کشور مختلف عرضه می‌شود.


مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: msn.com.tr

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران